خرید دستکش اسکاچ دار سیلیکونی برای شستن ظروف آشپزخانه

خرید دستکش اسکاچ دار ظرفشویی با قیمت مناسب و جنس سیلیکونی اصل که در فروشگاه ایران پاتوق به فروش می رسد، این دستکش دارای پرزهایی در کف دست آن می باشد که مانند اسکاچ عمل کرده و به راحتی می توان با آن ظروف را شست

خرید اینترنتی دستکش اسکاچ دار ظرفشویی اصل

دستکش سیلیکونی اسکاچ دار جدیدترین محصول طراحی شده است که قابل استفاده برای ظروف، سرویس بهداشتی، خودرو، حیوانات خانگی و … می باشد، این دستکش دارای اسکاج و ساده که با آن ظرفها را به آسانی و به سرعت می توانید بشورید.

خرید دستکش اسکاچ دار سیلیکونی

بهترین دستکش سیلیکونی اسکاچ دار

محصولی با طراحی خلاقانه و بسیار کاربردی می باشد. این محصول از جنس سیلیکون نرم ، منعطف و بسیار مقاوم تولید شده است. دستکش سیلیکونی اسکاچی درواقع تلفیقی از اسکاج و دستکش ظرفشویی برای سهولت در شست و شوی ظروف و همچنین سطوح مختلف می باشد.

فروش جدیدترین دستکش های پرزدار سیلیکونی

پرزهای تعبیه شده بر روی سطح دستکش به ابعاد کف دست، نیاز شما به گرفتن اسکاج درون دست را برطرف می کند و برای شستن ظروف تنها کافیست کف دست خود را بر روی سطح داخلی و خارجی آنها به حرکت درآورید، این موضوع علاوه بر سهولت در عملکرد، کیفیت شست و شو و همچنین سرعت کار شما را بسیار بالا می برد.

طرز استفاده از دستکش اسکاچ دار

پشت دستکش و دقیقاً قسمتی که بر روی پشت دست شما قرار دارد به دلیل قرار گرفتن دانه های کوچک در کنار هم به شکل سطحی زبردار درآمده که در صورت نیاز می توانید دستکش ها را برعکس به گونه ای که سطح اسکاچی این بار در پشت دست شما قرار گیرد به دست کنید و از آن همانند دستکش های معمولی استفاده کنید، با این تفاوت که سطح زبر روی آن مانع از سر خوردن ظروف از میان دستان شما خواهد شد.

از اسکاج دستکشی علاوه بر ظروف می توانید برای شست و شو و تمیز کردن سطوح مختلف داخل اتاق ، حمام و سرویس بهداشتی ، خودرو و یا حتی حیوانات خانگی استفاده نمایید.


دستکش اسکاچ دار سیلیکونی

ویژگی های دستکش سیلیکونی اسکاچ دار

– قابل استفاده برای ظروف، مواد غذایی، حمام و سرویس بهداشتی، خودرو، حیوانات خانگی و …
– مجهز به سطح داخلی برجسته جهت جلوگیری از خارج شدن دست از دستکش
– ارائه شده در رنگ های متنوع و زیبا (ارسال رنگ به صورت رندوم)
– دارای سطح زبر نرم جهت جلوگیری از سر خوردن ظروف
– هر بسته ارسالی دارای یک جفت دستکش می باشد
– قابل استفاده به عنوان دستکش اسکاج دار و ساده
– تولید شده از جنس سیلیکون نرم و منعطف
– دارای سطح پرزدار جایگزین اسکاچ
– شست وشوی سریع ، آسان و بهتر
–  ابعاد : 32x16x 2 سانتی متر
– طراحی نوین ، زیبا و کاربردی
– دارای سوراخ آویز
دستکش اسکاچ دار سیلیکونی

طرز خرید و قیمت دستکش اسکاچ دار سیلیکونی

نحوه خرید دستکش اسکاچ دار اینگونه است که : پس از کلیک روی دکمه خرید پستی و تکمیل فرم سفارش ، از طرف فروشگاه با شما تماس گرفته می شود و اگر خواستید به شما مشاوره داده و محصول را خدمتتان ارسال می کنیم.

قیمت : 99000 تومان

خرید اینترنتی دستکش اسکاچ دار نانو

دستکش اسکاچدار نانو جزء جدیدترین محصولات در زمینه نظافت می باشد. این محصول سازگار با محیط زیست می باشد و از جنس پلاستیک لاتکس با کیفیت با اسکاچ با کیفیت ساخته شده است. طراحی ارگونومیک این دستکش باعث سبک شدن و لطیف شدن این دستکش شده. پرزهای این دستکش به گونه ای طراحی شده اند که باعث میشود که شما هر سطحی را به راحتی تمیز کنید.

شما می توانید از این دستکش برای آشپزخانه، مراقبت و تمیز کردن از مو حیوانات خانگیتان ، شستشو ظروف، تمیز کردن میوه ها و سبزیجات، از بین بردن گرد و غبار و شستشو اتومبیل استفاده کنید.این وسیله دولایه است و در ضمن برای نظافت محل‌ها و جاهایی در منزل کارایی بیش‌تری دارد که دسترسی به آن مشکل است؛ مانند گوشه‌های کابینت، پشت ظرفشویی، داخل سینک، درزهای قالپاق ماشین و…

به دلیل وجود اسکاچ روی یک دست کار نظافت و شست‌وشو را بسیار راحت‌تر از دستکش‌های معمولی انجام می‌دهد و قیمت آن نیز از دستکش های معمولی بازار مناسب تر است.این دستکش ها مناسب برای نظافت محل هاییست که دسترسی به آن مشکل است و چون مجهز به برس پرزدار و زبر میباشد کار نظافت و شست و شو را برایمان راحتتر میکند

دستکش اسکاچ دار نانو

✅اسکاچ های نانو با قدرت پاک کنندگی بالا و عدم خط انداختن در ظروف

✅عمر بسیار بیشتر از دستکش ها معمولی

✅کیفیت بالای محصول و استحکام و دوام بالای اسکاچ و دستکش

✅دستکش های دو لایه با آستر کتان

✅قیمتی کمتر از دستکش های موجود در بازار

✅تضمین کیفیت و دوام محصول

&;

قیمت : 38,000  تومان

خرید روکش سیلیکونی کشی ظروف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *