بیوگرافی سپیده خواننده و همسرش با عکس های جدید

بیوگرافی سپیده خواننده زن پرطرفدار و محبوب ایرانی که نام اصلی او سپیده افشار است در این مقاله با سپییده و همسرش بیشتر آشنا خواهید شد.

بعد از فوت مهستی در سال ۱۳۸۶، سپیده جز ۴ خواننده خانم ایرانی که بود که به همراه هنگامه و لیلا فروهر و هلن، به درخواست شبکه تپش، برای ساخت آهنگی برای یادبود مهستی دعوت شد.

عکس های جدید سپیده و همسرش در سال 2021 را ببینید.

بیوگرافی سپیده خواننده

سپیده کیست و اهل کجاست؟

سپیده افشار خواننده سبک پاپ و راک با اصالت ایرانی متولد سال 1354 در ایران است. او در یک خانوده شش نفره بزرگ شده است. پدر او کرد کرمانشاه است و مادرش اصالت روسی اتریشی دارد.

سپیده ته تغاری خانودش است و دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد. سپیده اکنون ساکن لس آنجلس آمریکا است.

سپیده چند سال دارد؟

سپیده خواننده متولد 24 دی ماه سال 1354 در تهران است.

سپیده خواننده کیست

سطح تحصیلات سپیده چقدر است؟

سپیده تا دوره دبیرستان تحصیل کرده است و پس از وارد گروه موسیقی شده و دورهای آواز رو گذرانده و به خواندن پرداخته است.

 ماجرای شروع خوانندگی سپیده چگونه بوده است؟

از زمان کودکی به خوندن و آواز علاقه داشتم سال 62 که 8 سالم بود از اون موقع می خوندم و مادرم هم خیلی منو تشویق می کرد ولی اطرافیانم به صدای من علاقه ای نشون نمیدادند.

تا اینکه در 11 سالگی من به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کردیم. در دوره دبیرستان بودم که با گروه موسیقی ایرانی به نام ستاره آشنا شدم و به صورت جدی وارد خوانندگی شدم.

بعد از اتمام دبیرستان ه لس آنجلس رفتم و با شهبال شبپره آشنا شدم و سپس وارد گروه دخترانه سیلوئت شدم و به مدت یک سال در آن فعالیت داشتم تا اینکه گروه تعطیل شد.

من ال سال 1380 وقتی 26 سالم بود به صورت انفرادی کار کردم و تک آهنگ های زیادی خوندم . دوتا آلبوم هم کار کردم به نام های دختر توی آینه و بی پروا .

سپیده خواننده جذاب

الگوهای خوانندگی سپیده چه کسانی هستند؟

از بین خارجی ها از علاقه‌مندان کارهای لینکین پارک، اوانسنس، آزی آزبورن، متالیکا و رامشتاین هستم و از خوانندگان داخلی طرفدار سرسخت گوگوش و داریوش وسیاوش قمیشی هستم.

همسر سپیده کیست؟

سپیده بیش از چندین سال است که با یک مرد آمریکایی ازدواج کرده و به او نیز فارسی یاد داده بهطوری که به راحتی به زبان فارس حرف میزند و طرفدار غذاهای ایرانی است.

همسر سپیده خواننده کیست؟

سرگرمی ها و علایق سپیده چیست؟

سپیده می گوید :” عاشق غذا هستم و دوست دارم آشپزی کنم و دستپختم هم خوبه البته در پخت بعضی غذاها مثل انواع کوکو ها خیلی وارد نیستم اما دارم تلاش می کنم بهتر بشم .”

او طرفدارم علم ستاره شناسی و باستان شناسی هست و می گوید اگر خواننده نمیشدم حتما در این زمینه تحصیل و کار می کردم.

به ورزش هم خیلی اهمیت میدم و ورزش موزد علاقم بوکس تایلندی است.

سپیده خواننده نیمه لخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *