بیوگرافی صدف عسگری بازیگر جوان و زیبای زن ایرانی

بیوگرافی صدف عسگری بازیگر زن خوشگل و با استعداد سینما، تئاتر و تلویزیون ایران که اولین فیلمش که در آن حضور داشته در ایران هنوز موفق به اکران نشده است.

او زیبا، جذاب و زبان شیوایی دارد و از سال 1396 کارهای زیادی رو پذیرفته و نقش های خوبی هم ایفا کرده و بسیار علاقمند به کار با کارگردان های سخت گیر است تا موجب پیشرفت خود باشد و بتواند در پروژه هایخوبی که ازز طرف مردم استقبال شود کار کند.

بیوگرافی صدف عسگری بازیگر

صدف عسگری کیست و اهل کجاست؟

او بازیگر جوان ایرانی که این روزها شناخته تر می شود. او متولد 5 مهر سال  1376 است که از سال 1396 هم به صورت حرفه ای به این عرصه وارد شده است.

صدف عسگری چند سال دارد؟

من متولد سال 1376 است. اکنون 22 سال دارم, که از 19 سالگی جلوی دوربین رفته ام.

صدف عسگری کیست

خانم عسگری ماجرای شروع بازیگری تان چگونه است؟

من در سال 1396 با انجام چندین تست بازیگری برای فیلم ناپدید شدن  که به کارگردانی آقای علی عسگری بود انتخاب شدم که این کار در ایران هنوز اکران نشده اما در جشنواره فیلم ونیز 2017 ایتالیا اکران شد که جوایزی هم کسب کرد.

صدف عسگری چند سال دارد

صدف عسگری در کدام فیلم های سینمایی حضور داشت؟

من در چندین فیلم سینمایی نقشی ایفا کردم که عبارتند از :

روزهای نارنجی به کارگردانی آرش لاهوتی که در سال 1396 بود.

فیلم یلدا در سال 1397 به کارگردانی و نویسندگی مسعود بخشی و تهیه کنندگی علی مصفا بود. که در این فیلم و روزهای نارنج نقشی که داشتم شخصی به نام مریم بود اما نوع زندگی آنها بسیار فرق داشت.

فیلم کوتاه امتحان که برای سال 1397 بود.

فیلم مردن در آب مطهر که برای سال 1398 بود به کارگردانی جمشید و نوید محمودی که مشکلات بری مهاجرت چند جوان افغانستانی را به تصویر درآورده است.

و چند فیلم دیگر که هنوز به مرحله اکران نرسیده است.

صدف عسگری بازیگر خوشگل

همسر صدف عسگری کیست؟

فعلا مجرد است و در رابطه با ازدواج ایشون اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

همسر صدف عسگری کیست

خانم عسگری نظرتون با کارگردان هایی کار کردید جطوره؟

من برای فیلم های ناپدید شدن یلدا و روزهای نارنجی تست دادم که کارگردان های این کارها بازی من رو دوست داشتند و انتخاب شدم از سخت گیری کارگردان ها و گرفتن تست خوشم میاد چون باعث کار با کیفیتی تولید بشه و مشخص میشه که آیا این فرد به درد این نقش میخوره .

من به شخصه به دنبال تعداد زیاد پیشنهاد کاری نیستم و دوست دارم کار با کیفیتی رو به سرانجام برسونم.

زندگینامه صدف عسگری

خانم عسگری کار تئاتر هم داشتید ؟

راستش من چند باری پیشنهاد برای تئاتر داشتم و رفتم اما دیدم که تئاتر در علاقمندی من نیست و به سلیقه ام نمیخوره, به همین دلیل ادامه ندادم.

دوست پسر صدف عسگری

از بازیگران و کارگردان های محبوب شما چه کسانی هستند؟

خوب من از بازیگران و کارگردانان حرفه ای ایرانی خوشم میاد کارهاشونو دنبال می کنم اما به شخصه علاقه دارم تا در فیلمی به کارگردانی آقای اصغر فرهادی و همینطور در کنار آقای شهاب حسینی بازی کنم.

عکس صدف عسگری بی حجاب صدف عسگری

3 دیدگاه دربارهٔ «بیوگرافی صدف عسگری بازیگر جوان و زیبای زن ایرانی;

  1. هنر پیشته های درپیتی عشق خارج
    وقتی میخوان از خارجیها تقلید کنند چقدر خنده دار میشن

  2. به چه روزگار فلاکت باری افتادند هنرمندان ! اهالی سینما . گویی میان شان را تهی کرده اند و پوست شان را پر کردند از بی هویتی ، غرب پرستی ، کن پرستی ! . منتهای آرزو و جایگاهی که به آن برسند ، رز ابراهیمی است که در برابر نگاه تحقیر آمیز زن فرانسوی جشنواره کن در وضعیتی فلاکت بار در حال بوسیدن دستش است ! مفلوک های الکی خوش ، اکثر شما ، به راحتی آب خوردن یک وجب از فرش قرمز کن را با کل وطن عوض می کنید! خاک برسر های بی هویت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *