بیوگرافی رومینا کوهزاد بازیگر نقش عسل در ملکه گدایان

بیوگرافی رومینا کوهزاد بازیگر و طراح لباس است و در برخی تئاتر ها نیز اجرای گریم نیز داشته است او بازیگری حرفه ای او نقش عسل در سریال ملکه گدایان است که او را شناخته تر کرده است.

در ادامه بیشتر به کار های هنری و زندگی شخصی رومینا کوهزاد می پردازیم.

بیوگرافی رومینا کوهزاد

رومینا کوهزاد کیست و اهل کجاست؟

رومینا کوهزاد متولد دهه هفتاد که در زمینه تئاتر و بازیگری فعالیت می کند او کار طراحی لباس انجام میدهد و در عرصه گریم نیز فعال است و در برخی تئاتر ها از جمله “نمایش آشویتس ” کار گریم را برعهده داشته است. رومینا در یک خانواده 4 نفری رشد کرده و یک برادر به نام دانیال دارد.

بیوگرافی رومینا کوهزاد

رومینا کوهزاد و برادرش دانیال

سطح تحصیلات رومینا چقدر است؟

رومینا دوره های بازیگری را در موسسه کارنامه گذرانده است و بعد از اون به صورت حرفه ای وارد عرصه تئاتر و بازیگری شده است. او در زمینه طراحی لباس و گریم نیز تحصیل کرده است.

بیوگرافی رومینا کوهزاد
رومینا کوهزاد در کدام سریال ها و فیلم های سینمایی حضور داشت؟

رومینا کارش رو از تئاتر آغاز کرده و اغلب فعالیت هاش در تداتر و نمایش ها بوده است که عبارتند از :

هرکسی   **  یا روز می میرد یا شب   **  شبانه روز   **  آشویتس

رومینا در فیلم کوتاه مریم از بازیگران اصلی بود.

ادامه بیوگرافی رومینا کوهزاد

اولین نقش جدی رومینا در سریال ملکه گدایان است که نقش عسل را ایفا می کند. سریال ملکه گدایان برای سایت فیلیمو و به کارگردانی حسن سیهلی زاده و تهیه کنندگی علی طلوعی در بهمن 99 شروع بع پخش در شبکه خانگی کرده است.

رومینا در سریال ملگه گدایان در کنار بازیگرانی باران کوثری (افرا), رویا نونهالی (لعیا) ,پانته‌آ بهرام (خورشید), فرزاد فرزین (پارسا) ,محمدرضا غفاری (آریا) ,آرمان درویش (البرز) رضا بهبودی (شبیر), الهام کردا (مهناز), یسنا میرطهماسب (سهیل) ,علی اوجی (سیامک), سولماز غنی (فریبا) ,بهشاد شریفیان, (شنتیا) عرفان ناصری, (داریوش), شبنم قربانی (سارا) علی صلاحی (خسرو) ,الهام شعبانی (مستر تستر) و … در سریال ملکه گدایان بازی کردند.

همسر رومینا کوهزاد کیست؟

از ازدواج یا مجرد و متاهل بودن رومینا کوهزاد اطلاعاتی در دسترس نیست .

آدرس پیج اینستاگرام رومینا کوهزاد چیست ؟

رومینا در اینستاگرام فعالیت دارد و بیش از 4 هزار فالوور دارد آدرس پیج او rominakouhzad@ است.او در صفحه اش که عکس های از زندگی شخصی و هنری  مثل کارهای تئاتر و سینمایی اش را منتشر کرده است.

بیوگرافی رومینا کوهزاد

 

بیوگرافی رومینا کوهزاد

 

بیوگرافی رومینا کوهزاد

رومینا کوهزاد در کنار سیامک انصاری

دیدگاهی در “بیوگرافی رومینا کوهزاد بازیگر نقش عسل در ملکه گدایان

  1. جوری از اینا تعریف میکنید انگار حور و پری هستند والا به تار موی گندیده دکتر رزیتا دغلاوی نژاد و سحر قریشی می ارزه به سرتاپای اینا. رزیتا د سحر هم خوشگلترین ها هستند و هم هنرمند ترین بازیگران و هنرمندان زن ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *