طرز تهیه پاپ کرن صورتی برای مناسبت ها و جشن و تولد ها

طرز تهیه پاپ کرن صورتی با روش ساده در خانه

طرز تهیه پاپ کرن صورتی که بسیار زیبا و دخترانه میشه که به مناسب روز عشق هم میشه اون رو تهیه کرد یا در جشن تولد ها در دو رنگ تهیه کنید که زیبایی به تزیینات شما میده

موادلازم تهیه پاپ کرن صورتی:

پاپ کرن
شکلات صورتی ذوب شده
ترافل رنگی

طرز تهیه پاپ کرن صورتی

طرز تهیه و رنگی کردن پاپ کرن:

ابتدا باید پاپ کورن ساده را آماده کنید. برای این کار مقداری ذرت را در قابلبمه ریخته و کمی روغن و نمک به آن اضافه کنید. کافی است در قابلمه را بذارید و روی حرارت ملایم به آرامی تکان دهید.حرکت دایره وار باعث می‌شود همه پاپ کرن‌ها بخوبی بشکفند.
بعد از آماده شدن پاپ کرن‌ها، نوبت رنگی کردن آنها است. شکلات یا آب نبات صورتی که تهیه کرده‌اید را ذوب کنید. و به آرامی روی پاپ کرن‌ها بریزید. باید برحسب سفتی و شل بودن مایع شکلاتی‌تان دقت کنید و به میزانی که می‌خواهید پاپ کرن‌ها رنگی شوند مخلوط ذوب شده را کم یا زیاد کنید.
بعد از مخلوط کردن شکلات ذوب شده. طرف را تکان دهید تا مایع با همه پاپ کرن‌ها مخلوط شود و بلافاصله بعد از آن ترافل یا شکرهای رنگی را روی آن بریزید تا به پاپ کرن‌ها بچسبد. بعد از خنک شدن آنها را در ظروف شیشه‌ای پر کنید تا روی میز پذیرایی‌تان به زیبایی دیده شوند.

نوش جان

اشاره ای مختصر به فواید پاپ کرن :

پاپ کورن از دسته غلات کامل محسوب می شود.ذرت نیز مانند سایر غلات حاوی بافت های درون دانه، جوانه و سبوس است. ذرت مشابه سایر غلات کامل از جمله برنج و نان است که دارای این سه بخش مهم هستند. از آنجایی که پاپ کورن در دسته غلات کامل طبیعی قرار می گیرد، فیبر آن مربوط به سبوس آن می شود. به جز مواد معدنی، ویتامین B و ویتامین E نیز در آن ذخیره شده است.

در مسئله هضم غذا، فیبر زیاد باعث تنظیم بدن می شود، به این معنا که حرکات روده نرم تر و سریعتر می شوند و در نتیجه از بروز یبوست پیشگیری می شود.فیبر حرکت ماهیچه ای روده را تحریک می کند و باعث ترشح مایعات گوارشی می شود که تمام این عوامل به سیستم گوارشی کمک می کنند.

فواید پاپ کُرن خانگی کم روغن خواص بینظیر پاپ کورن را بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *