خرید بخاری جیبی آتروپات ارزان قیمت مخصوص فصل زمستان 2022

خرید بخاری جیبی آتروپات برای فصل سرما

خرید بخاری جیبی طرح جدید با نام کیسه آتروپات که در واقع ژل خود گرمایشی می باشد این آتروپات ژل جادویی گرمایی لذت بخش قابل حمل بوده و دستان شما را در فصل پاییز و زمستان کاملا گرم نگه می دارد و جنس اصل اورجینال می باشد

خرید اینترنتی بخاری همراه آتروپات

بخاری جیبی آتروپات بهترین وسیله که قابلیت گرم شدن با فشار دادن سکه‌ در داخل کیسه که برای استفاده در سرما، کوه، محیط کار و … بخاطر کوچک بودن قابل حمل می باشد و همچنین بصورت مکرر قابل شارژ بوده و کاملا غیر سمی است


بهترین آتروپات برای گرم کردن دست های کوهنوردان

آتروپات یک وسیله‌ی ساده به شمار می‌آید که برای مصارف عمومی استفاده می‌شود و در واقع ورژن پیشرفته‌ کیسه‌ آب گرم می‌باشد و برای همه‌ی افراد قابل استفاده است.

یکی از پرطرفدارترین انواع آتروپات نوع جیبی آن است. این وسیله در ابعادی تولید می‌شود که همانطوراز نامش پیداست به علت ابعاد کوچکش در جیب جا می‌شود و به راحتی قابل حمل است. از این آتروپات جیبی نه تنها برای گرم کردن بدن بلکه جهت گرم کردن شیشه شیر کودکان یا به عنوان بخاری جیبی برای استفاده کوهنوردان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جنس بخاری جیبی آتروپات چیست؟

جنس محفظه آتروپات جیبی پلاستیکی است و با فشار دادن سکه داخل کیسه گرم می‌شود. این نوع هم مانند سایر آتروپات‌ها قابل شارژ بوده و غیرسمی می‌باشد.  این نوع آتروپات بین کوهنوردان بسیار محبوب است زیرا میتوان به جای بخاری نفتی و بنزینی که بوی نامطبوع دارد و می‌تواند باعث ایجاد حساسیت شود استفاده گردد

آتروپات‌ها در میان کودکان نیز به علت طراحی و رنگ‌هایی که با روحیه‌ی کودکان مطابق هستند محبوب شده. این محصول مصارف درمانی مانند تسکین دردهای مختلف را نیز داراست. این محصول را می توان به دفعات مکرر شارژ کرد و راهنمای کامل استفاده و .. آن به صورت فارسی بر روی بسته قرار دارد.

آتروپات چیست؟

آتروپات یک منبع گرمایی خودکار است که دارای قابلیت شارژ به دفعات متعدد است. این دستگاه تا زمانی که آسیب جدی نبیند از کار نمی‌افتد و پاره شدن آتروپات نیز باعث از کار افتادن آن می‌شود به همین دلیل سعی کنید آن را از وسایل تیز دور نگه دارید.

کارایی آتروپات

اما با این حال در صورت پاره شدن نیز به علت سمی نبودن مشکلی برای سلامتی شما ایجاد نخواهد کرد. آتروپات‌ها برای مصارف پزشکی و تسکین درد در نقاط مختلف بدن استفاده می‌شوند. این محصولات در انواع و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. آتروپات جیبی به علت حمل آسان محبوب‌ترین نوع است.

ویژگی های بخاری همراه آتروپات

– قابل حمل جهت استفاده درسرما ، کوه ، محیط کار و …
– قابلیت گرم شدن با فشار دادن سکه‌ی داخل کیسه
– دارای راهنمای فارسی
-14x11x1  سانتی‌متر
– قابلیت شارژ شدن
– کاملا غیر سمی
قیمت : 59.000 تومان


کیسه آتروپات ژل خود گرمایشی

کیسه آتروپات ژل خود گرمایشی

آتروپات ساده عمومی یک بسته  گرمابخش، قابل حمل و دارای اثری جادویی است! زیرا به شما اجازه می دهد بعد از 5 ثانیه یک بسته بخاری قابل حمل داشته باشید.در هر زمان، در هر جا بدون بخاری، شوفاژ و یا هر منبع گرمایی دیگر شما گرما خواهید داشت. مثلا زمانی که در روزهای سرد زمستان در ایستگاه اتوبوس، مترو منتظر هستید این بسته با گرما بخشی برای شما احساس مطبوعی ایجاد می کند.یا زمانی که در یک روز پاییزی می خواهید در نم نم باران پیاده روی کنید، آتروپات (ژل) جادویی گرمایی لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد.

 

کیسه آتروپات ژل خود گرمایشی

 

پس از فشار دادن سکه آتروپات شروع به گرم شدن می‌کند می‌توانید با مالش آن را نرم کنید.آتروپات ساده(ژل گرمایی جادویی) تا حدود 50 درجه سانتی گراد گرم می شود و حدود 30 الی 40 دقیقه گرم می ماند.این کیسه ی ژل خود گرمایشی را به راحتی با قرار دادن تنها 10 دقیقه در آب جوش با شعله روشن می توان شارژ کرد و بعد از رسیدن بسته به دمای محیط قابل استفاده خواهد بود.داشتن یک منبع گرمای خودکار و همراه می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.آتروپات ساده فقط با فشار دادن سکه‌ ی داخلش گرم می‌شود و می‌توان دوباره آن را شارژ کرد.

 

 

شما می توانید نان های خود را در سبد به سرعت با آتروپات ساده عمومی گرم کنید، زیرا دارای سایز بسیار مناسب بوده و قابل حمل نیز می باشد. گاهی اوقات ممکن است دردهای مزمن کمر ، شانه و … به سراغتان بیایید بنابراین این آتروپات ساده به سرعت می تواند جریان خون را منطقه درد برقرار کرده و درد را کاهش دهد. زیرا گرما چند سانتی متر در بافت نفوذ کرده و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

پس از مدتی ژل داخل محفظه در هر حالتی که باشد سفت می‌شود. سپس برای استفاده‌ی مجدد باید حدود 10 دقیقه آتروپات را در آب در حال جوشیدن قرار دهید تا نرم شود. توجه داشته باشید که سکه فقط زمانی کار می‌کند که بسته داغ نباشد. همچنین این محصول کاملاً غیر سمی است و در صورت پاره شدن خطری برای کاربر ندارد. اما پارگی آتروپات باعث از کار افتادن آن می‌شود. در ضمن بهتر است آن را برای مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار ندهید.

 

 

موارد استفاده از آتروپات

مصرف عمومی مثل:  برای گرم کردن بدن

گرم کردن شیشه شیر بچه

مصرف درمانی یا تسکین درد های مختلف مثل: درد مفاصل، سیاتیک، قاعدگی، عضلات، سینوزیت، کف پا

ابعاد این وسیله 1 × 10 × 15 سانتی‌متر

سبک کم حجم و قابل حمل حتی در کیف یا جیب

 

قیمت : 59.000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *