ورزش کردن با آرایش آیا برای پوست شما خوب است یا بد؟

ورزش کردن با آرایش از عوامل پیری پوست و جوش های سر سیاه

ورزش کردن با آرایش آیا فکر کرده‌اید که آیا ورزش کردن با آرایش برای پوست شما واقعاً بد است یا اگر به طور کامل برای نگاه مشتاق به سالن ورزش خوب است؟

آرایش به شکل یک مانع بر روی پوست شما می‌شود که منافذ شما را پوشش می‌دهد، و وقتی کار می‌کنید، آرایش شما با روغن و چربی ترکیب می‌شود و مانع از آن می‌شود که بدن شما قادر به نفس کشیدن باشد، که به نوبه خود می‌تواند منجر به بروز آسیب‌های پوستی، جوش‌های سر سیاه و پوستی شود.”

مرتبط: چهار چیز که باید بلافاصله بعد از کار کردن انجام دهید

 اگر شما بدون آرایش و بدون آرایش کار کنید، برای مراقبتاز یک حوله تمیز استفاده کنید تا بتوانید به جای مالیدن آن، صورت خود را نوازش کنید.

اگر قبل از کار صورت خود را شسته باشید، تنها باید صورت خود را با آب بشویید و بعد از ورزش خشک کنید هیچ صابون لازم نیست.

 وقتی عرق با آرایش مخلوط می‌شود (بدون توجه به نوع آرایش)، یک محیط ایده‌آل برای آکنه ایجاد می‌کند وقتی نوبت به رمزگشایی می‌رسد که کدام نوع آرایش بدتر است، با این حال، آرایش چشم معمولاً از روغن‌های سنگین تشکیل می‌شود، بنابراین اگر لکه بر روی پوست اطراف چشم وجود داشته باشد، ممکن است به طور بالقوه منجر به مسدود شدن منافذ پوست شود.

ورزش کردن با آرایش

ورزش با آرایش علاوه برافزایش جوش‌های سرسیاه وسفید وآکنه، یکی از عوامل پیری است.

آرایش درحین ورزش پوست راملتهب میکند و التهاب مزمن،یکی ازعلل ریشه‌ای پیری پوست است.

دکتر جابر می‌گوید که براساس تجربه و تحصیلات او، “ همه باید قبل از کار آرایش خود را از بین ببرند، اما بویژه آن‌هایی که پوست مستعد جوش دارند.”

با استفاده از تنها دو دقیقه برای حذف آرایش خود در سالن ورزش، پوست شما بسیار راحت‌تر خواهد بود و عرق می‌ریزد، و وقتی قطرات عرق را از روی پیشانی خود پاک می‌کنید، نیازی نیست نگران مالیدن کرم به منافذ خود باشید.

 عرق کردن روش طبیعی بدن شما برای خنک کردن پوست شما است و پوشیدن آرایش می‌تواند باعث به دام انداختن عرق و باکتری‌ها شود و منافذ شما را مسدود کند. دکتر جابر می‌گوید: این می‌تواند منجر به گرفتگی پوست شود که می‌تواند باعث جوش‌های سر سیاه، خارش پوست، و افزایش آسیب‌های پوستی شود.

در بالا رفتن به بالا، جوش‌های سر سیاه، جوش‌های سر سیاه و آکنه بلند مدت، کار کردن با آرایش، یک عامل موثر برای پیری است. آرایش به هنگام ورزش کردن پوست، و التهاب مزمن، علت اصلی پیری پوست است.

تحقیقات پزشکی و پزشکی تایید می‌کنند که آرایش برای باشگاه ورزشی می‌تواند در دراز مدت مضر باشد. زمانی که با در نظر گرفتن آسیب‌هایی که باعث پوست شما می‌شود، وقت آن را دارد که قبل از کار کردن صورت خود را تمیز کنید.

با این حال، اگر شما قطعاً باید آرایش خود را برای سالن ورزش حفظ کنید ، دقت کنید که آرایش نوری مانند پودر یا BB باشد و به محض پایان ورزش آن را بشویید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *