خرید دستگاه بخور سرد طرح دونات جیبی و کوچک کارکرد با USB

خرید دستگاه بخار سرد طرح دونات جیبی کارکرد با USB

خرید دستگاه بخور سرد جیبی طرح دونات که کوچک می باشد و با کابل یو اس بی کار می کند.بخار سرد باعث رطوبت شده و بهبود سریع بیماری های تنفسی و سرماخوردگی می شود.

جدیدترین دستگاه بخار سرد طرح دونات

بهترین بخار سرد مدل دونات اصل

استفاده از دستگاه های بخار سرد باعث ایجاد رطوبت و کاهش فعالیت بیماری های ویروسی مانند آنفولانزا در هوای محیط زندگی شما می شود به همین دلیل پزشکان برای بهبود سریع بیماری های تنفسی استفاده از دستگاه بخار سرد را پیشنهاد می کنند . رطوبت ایجاد شده توسط دستگاه بخار سرد ، مجاری تنفسی را مرطوب می کند و در هنگام خواب به بهتر نفس کشیدن شما کمک خواهد کرد و از دردهای گلو که بعد از خواب شبانه ایجاد می شود جلوگیری می کند.

دستگاه بخار سرد جدید و مقرون به صرفه

دستگاه های ایجاد بخور سرد طرح ها و مدل های فراوانی دارند که یکی از جدیدترین و مقرون به صرفه های آن دستگاه بخور سرد طرح دونات می باشد که می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی پارس تینا با قیمتی مناسب تهیه کنید. این دستگاه به دلیل داشتن سیستم ساده و ابعاد کوچکش یکی از ارزان ترین بخور سرد های حال حاضر می باشد که بر خلاف ظاهر ساده ، از کارایی بسیار بالایی بر خوردار است.

سبک ، کوچک و قابل حمل

همان طور که گفته شد بخور سرد طرح دونات ابعاد کوچکی دارد . این دستگاه به شکل دایره طراحی شده و قطر آن فقط 5 سانتی متر می باشد که به دلیل شکل ظاهری اش به بخور سرد دونات معروف است چرا که در نگاه اول دقیقاً همانند یک دونات دیده می شود. دلیل طراحی دستگاه به شکل دونات شناور ماندن آن بر روی آب است. برای استفاده از این بخور باید دستگاه را روی آب قرار دهید تا فیلتر مخصوص آن که در کف بدنه تعبیه شده آب را به سمت قسمت بخور ساز هدایت کند و کار ایجاد بخور انجام شود.

دستگاه بخور سرد دونات هیچ منبعی برای ذخیره آب ندارد و همانطور که گفته شد باید آن را روی آب درون لیوان یا کاسه یا هر ظرف دیگری قرار داد . این ویژگی سبب شده که از بخور سرد دونات در هر شرایط و زمانی استفاده کنید فقط کافیست آن را درون لیوان پر از آب قرار دهید و کابل آن را به برق متصل کنید. ابعاد کوچک این دستگاه امکان حمل آسان را برای شما فراهم می سازد . شما می توانید دستگاه بخور سرد دونات را همیشه همراه خود داشته باشید و با قرار دادن آن در جیب لباستان در هر زمانی در دسترس تان می باشد.

مجهز به سنسور هوشمند

بخور سرد دونات مجهز به سنسور هوشمند قطع خودکار می باشد و اگر هنگام استفاده  آب درون لیوان یا ظرف شما تمام شود سنسور تعبیه شده در زیر دستگاه به صورت اتوماتیک عمل کرده و دستگاه را خاموش می کند. این عمل از آسیب دیدن بخور در هنگام تمام شده آب جلوگیری می کند. پس شما می توانید هنگام خواب دستگاه بخور ساز را روشن و بدون نگرانی از تمام شدن آب با خیال آسوده استراحت کنید و مطمئن باشید اگر آب ظرف تمام شود دستگاه به صورت خودکار خاموش خواهد شد.

دستگاه بخور سرد : این دستگاه به همراه خود یک کابل usb دارد که از طریق آن به منبع انرژی متصل و تغذیه می شود . شما می توانید آن را به لپ تاپ ، پاور بانک و یا حتی از طریق مبدل های مناسب (با توجه به مشخصه های روی جعبه محصول) به برق متصل و مورد استفاده قرار دهید .

بهترین رطوبت ساز برای گل و گیاه با دستگاه بخور سرد

اگر شما یکی از علاقه مندان به نگهداری گل و گیاه در منزل خود هستید و نیاز به بخار سازسرد برای مرطوب سازی محیط نگهداری گل های خود دارید ، می توانید از بخارسرد دونات در گلخانه منزل خود استفاده کنید و رطوبت مورد نیاز گل هایتان را با این دستگاه تامین نمایید. فقط کافیست بخارسرد دونات را درون ظرف پر از آب قرار دهید و در بین گل و گیاه خود بگذارید تا بخار ایجاد شده فضای گلخانه شما را پر کند. از این دستگاه می توانید به صورت رومیزی در محیط کار خود نیز استفاده نمایید.

ویژگی ها و مشخصات کلی دستگاه بخور سرد دونات:

  • طراحی ساده و کاربردی
  • طرح : دونات
  • قابل استفاده در هر نوع ظرف آب
  • قابلیت شناور شدن روی سطح آب
  • اتصال به منبع انرژی از طریق کابل USB
  • بدون مخزن
  • کوچک ، سبک و قابل حمل
  • دارای سنسور قطع خودکار در صورت اتمام آب
  • قابلیت اتصال به لپ تاپ ، پاوربانک ، برق شهری (با استفاده از مبدل های مخصوص)
  • دارای چراغ
  • ابعاد : 5cm * 5cm
  • نوع انتشار بخار سرد : فواره ای
  • ارائه شده در رنگ های متنوع
  • قابل استفاده در منزل ، محل کار ، گلخانه های کوچک و …

قیمت : 45,000  تومان


دستگاه بخور سرد جیبی

 

بخور سرد ، از رطوبت سازهای اولتراسونیک می باشد که دارای یک دیافراگم فلزی بوده که با فرسازهایکانس فرا صوت مرتعش گردیده و آب را به صورت مه به فضای اطراف پراکنده می کند.تکنولوژی التراسونیک (مافوق صوت) یکی از کاملترین و اصولی ترین راهها برای انتقال انرژی به درون آب و تبدیل آن به آب در اندازه ۱ تا ۵ میکرون و جهش آن به بیرون توسط یک فن کوچک می باشد.در ضمن یونی که از این دستگاه متصاعد می شود تازگی و رطوبت ویژه ای به محیط می بخشد .

 

 

با شروع فصل سرما سرماخوردگی، گلو درد و خشکی بینی نیز شایع می‌شود. بخور دادن یکی از روش‌هایی است که خیلی از افراد برای رفع مشکل خشکی مجرای تنفسی و تسریع درمان سرماخوردگی خود به کار می‌گیرند. جالب است که بدانید راحتی تنفس و مرطوب نگه داشتن مجرای تنفسی از فواید بخور سرد می‌باشد و در این زمینه بخور سرد بهتر از مفیدتر بخور گرم عمل می‌کند.

 

 

فواید بخور سرد :

سبب باز شدن منافذ پوست می گردد.

پاکسازی عمقی و لایه برداری پوست را موجب می گردد.

تمامی سلول های مرده پوست را جدا کرده و از بین می برد.

موجب از بین رفتن جوش های سر سیاه و یا جوش های دوره بلوغ می گردد.

استرس را کاهش داده و سبب ایجاد حس شادی می گردد.

سبب از بین رفتن باکتری ها و ویروس های سرماخوردگی می شود.

افزایش متابولیسم سلولی را سبب می گردد.

مانع از التهاب مجرای تنفسی می گردد.

 


قیمت : 95,000  تومان

خرید دستگاه بخور سرد جنس اصل طرح جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *