خرید دبه آب تاشو بهترین مخزن و نگه دارنده آب تاشو 6 لیتری

خرید دبه آب تاشو جدیدترین نگهدارنده آب و مخزن تاشوی 6 لیتری که مناسب برای نگهداری آب در خانه ، ماشین ، مسافرت و پیک نیک رفتن می باشد ، جنس این دبه آب که انعطاف پذیر است با کیفیت و درجه 1 می باشد و با قیمت مناسب از فروشگاه ایران پاتوق می توانید خریداری نمایید

ما در این مطلب قصد داریم بهترین دبه آب تاشو را به شما معرفی نماییم

برخی از سئوالات شما را در رابطه با نگهدارنده آب تاشوی 6 لیتری پاسخ دهیم ، سئوالاتی مثل:

  1. دبه آب تاشو چیست و تا چند لیتر ظرفیت نگهداری آب را دارد؟
  2. این نگهدارنده آب تاشو در کجاها قابل استفاده است؟
  3. نحوه خرید دبه آب تاشو به چه صورت می باشد؟

نگه دارنده آب تاشو 6 لیتری

مناسب برای نگهداری آب در منازل، اتومبیل، طبیعت و …

قابلیت جمع شدن تا 1/4 حجم

 انعطاف پذیر  و تاشو

اگر بخواهید در مسافرت، کوه‌ نوردی و یا کمپینگ مسافت‌های زیادی را طی کنید، حجمی که یک قمقه یا فلاسک دارد جواب‌گو نخواهد بود. به همین دلیل استفاده از وسایل مناسب برای ذخیره‌سازی مایعات با حجم زیاد، امری اجتناب‌نا‌پذیر در مسافرت‌های طولانی مدت خواهد بود. دبه آب تاشو 6 لیتری با برخورداری از گنجایشی زیاد به شما این امکان را می‌دهد تا مقدار زیادی از مایعات مورد نیاز خود را به‌وسیله‌ی آن ذخیره‌سازی کنید. این مخزن آب دارای بدنه‌ای پلاستیکی است. به‌صورتی‌که شما می‌توانید از آن در مدت زمانی زیاد و به‌راحتی استفاده کنید بدون آنکه نگران ازدست‌دادن کیفیت آن باشید. این مخزن آب دارای یک دسته در بالا برای حمل راحت‌تر است و به‌وسیله‌ی آن می‌توانید آن را درون کیف، ساک و یا کوله‌پشتی قرار دهید و به‌راحتی جابه‌جا کنید. می‌توانید در مواقعی که نیاز به استفاده از این مخزن آب ندارید، آن را در ابعادی بسیار کوچک جمع کرده و درون کیف، ساک و یا کوله‌پشتی خود قرار دهید تا در زمان‌های لازم، دسترسی سریع‌تری به آن‌ داشته باشید. نگه دارنده آب تاشو 6 لیتری با ظرفیت 6 لیتر، طراحی مناسب و گنجایش زیاد به شما این مزیت را می‌دهد تا با استفاده از آن راحتی بیشتری را در زمان مسافرت و یا کمپینگ تجربه کنید.

ویژگی های دبه آب تاشو 6 لیتری

– مناسب برای نگهداری آب در منازل، اتومبیل، طبیعت و …
– ابعاد جمع شده: 12 در 16 سانتی متر
– تاشوندگی سهل مانند یک برگ کاغذ
– قابلیت جمع شدن برای حمل آسانتر
– تولید شده از مواد اولیه بهداشتی
– دارای دسـته مقاوم در طرف بالا
– قابلیت جمع شدن تا 1/4 حجم
– ابعاد: 35.5 در 32 سانتی‌متر
– انعطاف پذیری در مقابل ضربه
– دارای در پیچی روی مخزن
– بسیار با کیفیت و مقاوم
– حجم نگهداری 6 لیتر
– انعطاف پذیر و تاشو
قیمت : 39000 تومان

کلمن تاشوی مسافرتی

 

کلمن تاشو مسافرتی ، محصولی با طرحی جدید و در عین حال بسیار کاربردی برای موارد مختلفی نظیر سفر ، پیک نیک و … می باشد . ویژگی کلمن مسافرتی ، قابلیت تاشو بودن آن است که به شما این امکان را می دهد تا در صورت نیاز آن را باز کنید و پس از استفاده به راحتی آن را جمع و در فضایی اندک قرار دهید ، چراکه بسیار کوچکتر می شود و نیاز به اشغال فضای زیادی ندارد .

 

 

در قست بالایی کلمن یک دسته برای حمل و نقل و یک شیر تخلیه قرار دارد و دهانه اصلی آن نیز برای سهولت در پر کردن کلمن است که با استفاده از یک درپوش پیچی بسته می شود .در این کلمن می توانید انواع نوشیدنی ها، آب میوه و آب یخ سرو کنید. این کلمن به راحتی تا شده و در صورت نیاز به سرعت می توانید آن را باز و استفاده کنید. فضای بسیار کمی اشغال می کند و در ماشین، کیف، سبد، خانه و … کاملا جمع و جور بوده و دستوپا گیر نمی باشد.

 

 

تمامی افراد خانواده حتی بچه ها نیز به راحتی می توانند از این کلمن استفاده کنند.درپوش رویی به صورت پیچی بوده و با برداشتن آن به راحتی می توانید هر نوشدنی یا آب را درون مخزن کلمن بریزید.برای باز کردن این محصول نیز کافیست درپوش رویی را برداشته ، با یک دست کف ظرف را نگه داشته و با دست دیگر دیواره ها را به سمت بالا بکشید تا چین های پلاستیکی یکی یکی باز شده و ارتفاع ظرف کامل شود.

 

 

ویژگی کلمن آب تاشو مسافرتی چیست

طراحی نوین ، زیبا و کاربردی
دارای کیفیت تولید بسیار عالی
تولید شده از جنس پلاستیک
قابلیت تاشو
امکان حمل و جابه جایی آسان
سبک و کم حجم
دارای شیر تخلیه قابل تعویض
مناسب جهت استفاده در منزل ، محل کار ، مسافرت ، گردش ، کوهنوردی و …

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *