بیوگرافی فرزاد فرزین

بیوگرافی فرزاد فرزین  حتما در انتها ببیوگرافی همسر او را هم بخوانید

 

نام اصلی: فرزاد فرزین

تولد: ۳ تیر ۱۳۶۰

ملیت: ایرانی

سبک‌(ها): پاپ، راک، الکترونیک

حرفه : خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، ترانه سرا

ساز(ها): گیتار، پیانو، کیبورد

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۸ تا کنون

تاهل :متاهل

نام همسر:شیوا کاکاخانی

بیوگرافی فرزاد فرزین

 

بیوگرافی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین، خواننده پاپ ایرانی، در تاریخ 3 تیر 1360 در شهر تهران متولد شده است و در حال حاضر 36 سال سن دارد.

زندگینامه فرزاد فرزین

 

زندگینامه فرزاد فرزین

در زمانی که حدود ۲ ساله بودم، خانواده برای خواهرم که در حال حاضر به کلاس پیانو می‌رفت، یک کیبورد تهیه کرده بودند. جالب است که در ابتدا به من اجازه نمی‌دادند تا دست به کیبورد بزنم؛ زیرا به عنوان یک کودک کوچک و نقص کار، خرابکاری ممکن بود. اما با گذر زمان، پدر و مادرم به تدریج متوجه شدند که نه تنها باید خواهرم بلکه من نیز برای شرکت در کلاس پیانو آماده شوم.

در سن ۱۳-۱۴ سالگی، علاقهٔ زیادی به نواختن آهنگ‌های دیگران داشتم و توانسته بودم چند آهنگ را به خوبی بیاموزم. اما همواره موزیک را برای خودم خلق می‌کردم.

تا سن ۱۷ سالگی، توانسته بودم آلبومی را تولید و به پسردایی‌هایم برای گوش کردن تحویل دهم؛ اما متاسفانه آن زمان کارهایم به قدر کافی بهبود یافته نبودند.

شروع حرفه‌ای فرزاد فرزین در موسیقی

فرزاد فرزین در سال ۱۳۷۶ و در سن ۱۶ سالگی به عنوان یک مبتدی، جدی به عرصهٔ موسیقی وارد شد. اما از سال ۱۳۸۰، وقتی ۲۰ ساله بود، به صورت حرفه‌ای در این حوزه فعالیت گسترش داد و به عضویت در گروه موسیقی کروز پیوست. در این گروه، علاوه بر نقش خود به عنوان خواننده، به عنوان آهنگساز نیز به فعالیت پرداخت. اما پس از جدایی از گروه، فرزاد فرزین به فعالیت مستقل می‌پرداخت و در سال ۱۳۸۳، آلبوم “شراره” را منتشر کرد که با استقبال قابل توجه مخاطبان روبرو شد.

ورود فرزاد فرزین به بازیگری

 

در سال ۱۳۸۵، هنگامی که فرزاد فرزین ۲۵ ساله بود، تازه‌ترین گام‌های حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم “پسران آجری” به کارگردانی مجید قاری زاده برداشت. این فیلم، او را در نقش یک خواننده بازیگر به تصویر کشید.

پس از این تجربه، فرزاد فرزین در تله‌فیلم‌های مختلف شرکت کرده و با حضور در سریال “عاشقانه” به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۹۵، استعداد خود را به رخ کشید. در سال ۹۸، حضور موفقیت‌آمیزی را با بازی در سریال “مانکن” تجربه کرد و در سال ۹۹ نیز در سریال‌های “ملکه گدایان” و “گیسو”، دوباره در شبکه نمایش خانگی حضور یافت.

ممنوع الکاری فرزاد فرزین

 

ممنوع الکاری فرزاد فرزین
ممنوع الکاری فرزاد فرزین

ماجرا به این صورت بود که زمانی که در حال همکاری با شبکه MITV بودم، هنوز مجوز فعالیت داشتیم. پس از لغو مجوز شبکه، به ما خطاب شد که کلیپ‌های خود را تحویل بدهیم.

با این حال، با وجود تلاش‌های فراوان ما، این امر به دلیل مشکلاتی قابل حل نبود. مسئولان خود در آلمان حضور داشتند و به دنبال تأسیس شبکه خود بودند. به همین دلیل از سال ۸۴ تا ۸۷ مجبور به ممنوع‌الکاری شدم.

ازدواج فرزاد فرزین

 

ازدواج فرزاد فرزین 
ازدواج فرزاد فرزین

در سال ۱۳۹۰، هنگامی که فرزاد فرزین ۳۰ ساله بود، او با شیوا کاکاخانی ازدواج کرد. تا به این لحظه، هیچ عکس رسمی از فرزاد فرزین و همسرش منتشر نشده است و تصاویری که در دسترس قرار دارند، عمدتاً به همکاران و طرفداران او اختصاص دارند.

برای طراحی لباس‌هایم، یک خیاط حرفه‌ای دارم که خودش طرح‌های لباس‌ها را ایجاد و دوزشان می‌کند. از سال ۹۰ با این فرد آشنا شدم و متوجه شدم که تخصص او در این زمینه بسیار برجسته است.

این خیاط حالا در تمام کنسرت‌های من حضور دارد تا نتیجه کارهایش را ارزیابی کند و هر ایرادی را برای بهبود در دفعات بعدی شناسایی کند. من نیز در هنگام کنسرت‌ها تلاش می‌کنم تا با لباس‌های متفاوت به نمایش بگذارم.

در مورد ادعای گران‌ترین خواننده ایران، مدیر برنامه‌های من این اظهارنظر را دارد؛ اما من در مورد دستمزد دیگران مطلع نیستم و به این مسائل وارد نمی‌شوم. اما می‌توانم بگویم که درک مفهوم گران متفاوتی دارد و دستمزد من نسبت به کیفیت کارم قابل توجه است.

حاشیه های کنسرت فرزاد فرزین

 

حاشیه های کنسرت فرزاد فرزین
حاشیه های کنسرت فرزاد فرزین

در یکی از کنسرت‌های فرزاد فرزین، یکی از طرفداران تصمیم به پریدن بر روی استیج برای گرفتن عکس گرفت. این اقدام با واکنش منفی از سوی بادیگارد‌ها مواجه شد.

عکس جنجالی باران کوثری با فرزاد فرزین

 

عکس جنجالی باران کوثری با فرزاد فرزین 
عکس جنجالی باران کوثری با فرزاد فرزین

انتشار عکس ناپسندی از فرزاد فرزین و باران کوثری در فضای مجازی، جدال‌ها و جدل‌های زیادی را به دنبال داشت. در تصویر مذکور، به وضوح مشاهده می‌شود که باران کوثری دست خود را روی شانه فرزاد فرزین گذاشته و به او تکیه داده است.

 

پیشنهاد میکنم زندگی نامه همسر فرزاد فرزین هم ببینید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *