باکس چوبی چای خوری وارمردار وسیله ای کاربردی و بسیار چشم نواز

باکس چوبی چای خوری با طراحی زیبا و منحصر به فرد یکی از بهترین و کاربردی ترین وسایل پذیرایی مخصوص میزبانان محترم ، که می توانند از مهمانان خودشان به بهترین و راحت ترین شکل ممکن پذیرایی کنند.

خرید تی باکس چوبی wood tea

باکس wood tea بسیار زیبا ،دارای طراحی بسیار شیک و چشم‌نواز می‌باشد و با استفاده از آن‌ یک پذیرایی ایرانی و اصیلی را میتوانید برای مهمانان خود رقم بزنید و لذت ببرید. یکی از ویژگی‌های خلاقانه و کاربردی این محصول، داشتن وارمر است.

می‌توانید قوری خود را در قسمت مرکزی باکس چوبی قرار دهید و زیر آن‌ یک شمع را روشن کنید تا محتویات درون قوری برای همیشه گرم و تازه بماند و نوش جان کنید.

باکس چوبی چای خوری وارمردار

مزیت استفاده از باکس چوبی چای خوری

یکی از مزیت های داشتن وارمر باکس چوبی این است که میتوان جای دادن قوری های کوچک حاوی نوشیدنی های گرم ، دله قهوه ، لیوان دمنوش و …. استفاده نمود.

همچنین وجود شمع وارمر با حرارت ملایم باعث گرم ماندن نوشیدنی و جلوگیری از سرد شدن آنها در هنگام سرو می شود.

همچنین با وجود این باکس زیبا انواع چای، انواع دمنوش، نسکافه و قهوه و … را در تازه‌ترین و داغ‌ترین حالت و با یک روش جذاب و منحصربه‌فرد در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه خود می توانید سرو کنید.

علاوه بر این وجود یک قوری کوچک بر روی جعبه چوبی وارمردار زیبایی محصول را دو چندان خواهد کرد.

مزیت استفاده از باکس چوبی چای خوری

جنس باکس چوبی چای خوری چیست؟

باکس چوبی وارمردار دایره ای از جنس چوب به شکل یک دایره با قطر 33 سانتی‌متر تولید شده و اطراف دایره 8 محفظه مشابه طراحی‌ شده که توسط دیواره‌هایی چوبی که مابین آن‌ها قرارگرفته ، کاملاً از یکدیگر مجزا هستند.

جنس باکس چوبی چای خوری چیست؟

زیبایی سفره پذیرایی عید نوروز با تی باکس

این محفظه‌ها برای نگهداری ، نبات، قند ، شکلات ، و سایر خوراکی‌هایی که همراه نوشیدنی و یا موردنیاز برای تهیه نوشیدنی های گرم، مناسب هستند.

هر محفظه توسط درب شفافی که برای آن طراحی‌ شده است پوشش داده شده تا از آلودگی محتویات داخل محفظه جلوگیری شود.

طلقی بودن رویه درب ها باعث می شود تا درون محفظه ها همواره نمایان باشد

این امر با وجود رنگ های متنوع هر کدام از تنقلات درون محفظه ها زیبایی و جلوه ای بیشتر را به میز پذیرایی شما می بخشد. و میز شما را زیباتر می کند.

زیبایی ناشی از تنوع شکل و رنگ محتویات محفظه‌ها به‌سادگی می‌تواند جلوه‌ای زیبا و چشم‌نواز ایجاد نماید.

همچنین این محصول با توجه به طراحی خاص و چشم‌نواز گزینه بسیار عالی برای هدیه و دادن به عزیزانتان می‌باشد.

زیبایی سفره پذیرایی عید نوروز با تی باکس


تی باکس چوبی وارمردار

باکس تی بگ که در تصویر مشاهده می‌کنید در مدل ۶ خانه وامردار طراحی و از جنس چوب ام دی اف تولید و به بازار عرضه گردیده است.

چوب به کار برده شده برای تولید این باکس پذیرایی رومیزی از ضخامت و مقاومت مناسبی در برابر ضربه برخوردار بوده و به دلیل داشتن محفظه ی وارمر دار برای گرم نگه داشتن قوری آن‌ را از میان محصولات مشابه خود متمایز نموده است.

باکس چوبی فانتزی 6 خانه برای پذیرایی

این جعبه چای کیسه‌ای دارای شش محفظه تفکیک شده از هم و یک محفظه مخصوص دارای وارمر برای نگهداری قوری می‌باشد که مناسب برای نگهداری انواع دمنوش، قهوه فوری، خشکبار و … طراحی گردیده است؛ از‌ این‌ رو شما می‌‌توانید علاوه بر نگهداری خوراکی‌های مورد نظرتان، آنها را به‌ همراه این رویا باکس چوبی فانتزی ۶ خانه برای پذیرایی از میهمانان خود بر روی میز قرار دهید.

 

ابعاد تی باکس دارای وارمر برای دم کردن چای

ابعاد مناسب این محصول کمک می‌کند تا بتوانید این جعبه نگهدارنده تی بگ را همراه با مواد خوراکی مورد نظرتان درون کشوی کمد و یا کابینت نیز نگهداری نمایید.

طراحی فانتزی وارمر‌دار این جعبه چای تی بگ،  مناسب برای دم کردن چای و انواع دمنوش‌های گیاهی جهت پذیرایی از چندین نفر طراحی و تولید شده است که با توجه به نوع طراحی این پایه می‌توانید با قرار دادن شمع وارمر، نوشیدنی درون قوری را برای چندین ساعت متوالی گرم نگهدارید.

 

 

مشخصات باکس چوبی وارمردار

تولید شده از جنس چوب

طراحی شده در مدل وارمر‌دار

شامل 6 محفظه تفکیک شده از هم و یک محفظه مخصوص قوری

مناسب برای نگهداری تی بگ، قهوه فوری، خشکبار و …

گزینه‌ای مناسب برای استفاده بر روی میزهای صبحانه و عصرانه

مناسب استفاده درون کابینت، کشو و میز پذیرایی جهت سرو و پذیرایی

 

قیمت : 85,000  تومان

خرید سالاد ساز آبکش دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *