آنچه در این مقاله از مجله خبری نیوست می خوانید

کامپوزیت متحرک دندان جنس سرامیکی دو فک مارک tru smile آلمانی

لمینت متحرک دندان مارک (tru smile) تورو اسمایل روکشی است که فوراً به دندانهایتان وصل می شود و باعث می شود تا لبخندی زیباتر و اعتماد به نفس بهتری داشته باشید؛ هم چنین این روکش ها ظاهر شما را چندین سال جوانتر می کنند.

روش های وقت گیر، دردناک و پرهزینه دندان پزشکی را فراموش کنید، که طی آنها فواصل بین دندانها را پر کرده و دندانهای شکسته یا از دست رفته و یا حتی دندان های لکه دار را ترمیم می کنند. در پول و وقت خود صرفه جویی کنید آن هم از طریق خریداری یک جفت از روکش های تورو اسمایل جنس سرامیکی و کیفیت بسیار بالا.

روکش متحرک دندان (لمینت موقت) دو فک با کیفیت بالای جهانی

روکش های دندانی تورو اسمایل (کامپوزیت متحرک دندان) از جدیدترین تکنولوژی سه بعدی برای خلق لبخندی تمام عیار برای تمامی افراد بهره برده اند. پیشرفته ترین آزمایشگاههای روکش های موقت دندانی دقت در تمام پروسه های طراحی، ساخت و تولید این نوع روکش را تضمین می کنند.

حاصل سالها تحقیق، آزمایش های مرتبط و بهره گیری از انواع تکنولوژی روز، روکش متحرک تورو اسمایل که بهترین و مقرون به صرفه ترین نوع لمینت متحرک یا روکش دندان در نوع خود است.

لبخندی زیبا با بهترین لمینت متحرک دندان دو فک با جنس اعلا

به راحتی در منزل می توانید از روکش تورو اسمایل استفاده کنید و نیازی به ویزیت دندان پزشک ندارید.

ما معتقدیم که هر کسی باید شانس داشتن لبخندی زیبا و دل نشین را داشته باشد. به این دلیل است که این محصول با قیمتی مناسب در اختیار همگان قرار گرفته است.

سؤالات متداول در مورد کامپوزیت (لمینت) متحرک دندان دو فک

آیا برای استفاده از لمینت موقت دندان نیازی به ویزیت دندان پزشکی هست؟

خیر، کیت و بسته کامل همراه با دستورالعمل طرز استفاده روکش موقت دندان تورو اسمایل در منزل برای شما ارسال می شود. و هیچ لزومی به مراجعه به دندان پزشک نیست.

آیا ضمن استفاده از این نوع روکش متحرک دندان می توانید خوراکی مصرف کرد و غذا خورد؟

شما می توانید انواع خوراکی های نرم مانند ماست و برنج … را میل کنید. از خوردن خوراکی های سفت و یا آدامس ضمن استفاده از کامپوزیت متحرک دندان تورو اسمایل اجتناب کنید.

چرا که به مرور باعث ساییدگی محصول و یا ایجاد ترک و شکاف در روکش خواهد شد. بهترین حالت این است که زمان مصرف مواد غذایی روکش ها را بیرون بیاورید.

آیا می توان با روکش های موقت دندان نوشیدنی مصرف نمود؟

بله، اما فقط نوشیدنی های سرد و گرم (نه داغ و نه یخ). قویاً توصیه می شود که از مصرف نوشیدنی های بسیار داغ خودداری نمایید، چرا که به روکش ها آسیب می رساند.

آیا کامپوزیت های موقت دندان به راحتی لک می شوند؟

اگر هر بار در پایان استفاده از روکش های تورو اسمایل، آنها را بشویید نباید لکه بگیرند.

بدین صورت که روکش ها را با برس نرم، صابون و قرص های مخصوص شستن دندانهای مصنوعی بشویید و تمیز کنید.

طول عمر کامپوزیت متحرک دندان چقدر است؟

روکش های فوری (لمینت متحرک دندان) به طور متوسط به مدت 5 تا 10 سال قابل استفاده هستند. اما نهایتاً بستگی فرد مصرف کننده دارد. از فردی به فردی دیگر این مدت زمان متفاوت است.

اگر با فشار مواد غذایی را درحالی که روکشها روی دندان هایتان هست، میل کنید طول عمر آنها کاسته خواهد شد. درحالی که اگر موقع غذا خورن آن ها را از دهانتان خارج کنید و همین طور منظم آن ها را تمیز کنید، مسلماً مدت زمان بیشتری قابل استفاده خواهند بود.

هر روز چه مدت می توانم از لمینت متحرک دندان استفاده کنم؟

تا هر زمان که مایلید می توانید از روکش متحرک دندانی استفاده نمایید؛ تا زمانی که از مصرف خوراکی هایی که با فشار جویده می شوند اجتناب کنید.

آیا نیازی به نگهداری محصول در آب یا مایعاتی مثل مایعات مخصوص دندان مصنوعی هست؟

خیر، اما محصول را در جعبه مخصوص خود بعد از استفاده نگهداری کنید.

مزیت اصلی لمینت موقت مارک تورو اسمایل چیست؟

مزیت روکش موقت دندان تورو اسمایل در این است که دیگر نیازی نیست تا دندان های طبیعی خود را تراش بدهید و هزینه های بالا و درد خدمات دندان پزشکی را تحمل کنید.

کدام یک از کامپوزیت های متحرک دندان را بخرم؟

در فروشگاه ایران پاتوق هر دو تا مارک کامپوزیت متحرک دندان موجود می باشد، پیشنهاد ما به شما خرید لمینت موقت دندان مارک tru smile (تورو اسمایل) است بدلیل اینکه جنس کار بسیار با کیفیت و سرامیکی بوده و تحت لیسانس وزارت بهداشت کشور آلمان می باشد، در واقع با خرید این مارک از کامپوزیت برای همیشه مشتری ثابت ما خواهید شد

ولی اگر از لحاظ مالی نمی تونید مارک تورو اسمایل را خریداری کنید، می تونید کامپوزیت مصنوعی دندان مارک اسنپ آن اسمایل را تهیه نمایید و برای زیباسازی و پر کردن جای خالی دندان هایتان مناسب می باشد

قیمت و نحوه خرید لمینت متحرک دندان مارک تورو اسمایل جنس سرامیک

برای سفارش این محصول روی دکمه خرید محصول در زیر کلیک کرده و و اطلاعات خود را در فرم پر کرده و ثبت نمایید، سپس از طرف فروشگاه با شما تماس گرفته می شود.

قبل از ارسال این محصول واریزی انجام می شود و با شما تماس گرفته و شماره کارت داده می شود

همچنین برای پرداخت آنلاین راحت و سریع روی دکمه پرداخت آنلاین کلیک کرده و اطلاعات خود را در فرم پر کرده و پرداخت نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *