خرید فوم ضد خش ماشین اسفنج نانو دکتر کلینر جنس با کیفیت

خرید فوم ضد خش و خط ماشین بهترین اسفنج از بین برنده خش های خودرو مارک دکتر کلینر می باشد که در فروشگاه ایران پاتوق به فروش می رسد، ابر خشگیر خودرو جدیدترین محصول در دنیا است که با آن ماشینتان را مثل روز اول تازه و نو کنید

خرید اینترنتی فوم ضد خش ماشین دکتر کلینر

فوم ضد خش جدیدترین محصول برای صاف و تمیز کردن یا از بین بردن خط و خشهای روی ماشین است که وسیله ای فوق العاده و جادویی می باشد که بدون نیاز به مراجعه به صافکاری و صرف هزینه های گزاف می توانید خودروی خودتان را مثل روز اول صاف و یکدست نمایید.

اسفنج ضد خش خودرو مارک Dr.Cleaner که برای از بین بردن خط و خش روی بدنه ماشین مورد استفاده قرار می گیرد و برای هر نوع سـطح و جسـمی بدون نیاز به مواد شـوینده و اسیدی بکار می رود.

قیمت 3 عدد : 59.000 تومان

اسفنج نانو ضد خش و خط خودرو

از بین بردن خشها و کثیفی ماشین با اسفنج دکتر کیلینر

کار با این اسفنج نانو ضد خش ماشین بسیار آسان می باشد فقط کافیه یکم آب روی جایی از ماشین که خط برداشته بریزید، سپس با فوم نانوی دکتر کلینر روی جایی که خش داره را بکشید تا اثری از خشها و کثیفی روی ماشین نماند و مثل روز اول برق بزند.

از این محصول می توانید برای چرم های صندلی خودرو یا … هم استفاده کنید. هر پکیج ارسالی از این محصول شامل 3 عدد فوم ضد خش ماشین می باشد.

اسفنج نانو ضد خش و خط خودرو dr cleaner

اسفنج نانو دکتر کیلینر مخصوص پلیش خودرو، جهت پاک کردن خط و خش و لکه ها و سیاهی روی ماشین است که به تمام نقاط کشور ارسال می شود، این ابر نانوی از بین برنده خش ماشین را به راحتی شخصی که خودش صاحب خودرو است می تواند استفاده نماید، همچنین برای کارواش ها نیز قابل استفاده است.

اسفنج نانو ضد خش و خط خودرو dr cleaner

طرز کار با فوم ضد خش دکتر کیلینر

کار با این اسفنج نانو بسیار آسان می باشد فقط کافیه یکم آب روی جایی از ماشین که خط برداشته بریزید، سپس با فوم نانوی دکتر کلینر روی جایی که خش داره را انقدر بکشید تا اثری از خشها و کثیفی روی ماشین نماند و مثل روز اول برق بزند.

معرفی اسفنج ضد خش ماشین دکتر کلینر

اسفنج ضد خش ماشین Dr.Cleaner بهترین محصول نوینی برای صاف و تمیز کردن یا از بین بردن خط و خش های روی خودرو است که وسیله ای فوق العاده و جادویی می باشد که بدون نیاز به مراجعه به صافکاری و صرف هزینه های گزاف می توانید خط و خش های خودروی خودتان را مثل روز اول صاف و یکدست نمایید.

البته این محصول روی خط و خش هایی که عمیق باشند به طوری که رنگ بدنه از بین رفته باشد کارایی ندارد.

فوم ضد خش دکتر کیلینر

اسفنج نانوی پاک کننده لک و چبی سطوح

این اسفنج نانو برای پولیش سطوح مختلف نیاز به هیچ گونه مواد شوینده ندارد و فقط با کمی رطوبت آب می توانید شاهد خاصیت خشگیری خارق العاده ی آن باشید‏.‏

ابر نانو تمام مواد به جا مانده از جمله لکه چربی، دوده، لاک، جوهر، زنگار، چسب، رنگ، جرمهای سخت ، و بخصوص خط و خش سطحی روی بدنه اتومبیل و غیره را از روی تمام سطوح پاک می کند‏.‏

ویژگی های فوم ضد خش اتومبیل Dr.Cleaner

– استفاده برای از بین بردن خط و خش روی بدنه خودرو
– قابلیت استفاده برای هر نوع سـطح و جسـمی
– بازسازی کننده سـطوح پلاستیکی ماشـین
– غیر اسیدی و سـازگاری کامل با پوسـت
– بدون نیاز به مواد شـوینده و اسیدی
– هر بسته شامل 3 فوم جادویی
– ابعاد 3*3.5*4.5 سانتی متر
– خاصـیت آنـتی باکـتریال
اسفنج ضد خش و خط ماشین

فوم دکتر کلینر برای چه مدت استفاده می شود؟

این فوم ضد خش برای حدود 10 مترمربع استفاده می شود و بخاطر استفاده مکرر سائیده شده و کم کمم از بین می رود‏.‏

هنگام استفاده از این اسفنج ضدخش برای خودروهای تیره رنگ ، توصیه می کنیم ابتدا اسفنج دکتر کیلینر روی رکاب خودرو تست زده شود و سپس بروی دیگر سطوح خودرو استفاده گردد.

نحوه خرید و قیمت اسفنج ضد خش ماشین

برای خرید این محصول واریزی قبل از ارسال می تواند انجام بگیرد و چون فروشگاه ما (فروشگاه بخر ببر) دارای نماد الکترونیک است با خیال راحت می توانید واریز کنید و سپس این کالا را درب منزل دریافت نمایید.

همچنین ابتدا پکیج 3 عددی فوم ضد خش ماشین را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تلفن تماس: 09904589799 صادقی

قیمت 3 عدد : 59.000 تومان

3 عدد اسفنج ضد خش و خط خودرو dr cleaner


خرید واکس بازسازی کننده سطوح پلاستیکی ماشین

این محصول واکس بازسازی کننده و محافظ چند منظوره قطعات فایبرگلاس مشکی داخل و خارج خودرو با ماندگاری بالا می باشد.

تنها با یک بار کشیدن اسفنج آغشته به واکس روی این سطوح میتوانید شاهد نو و پررنگ شدن سطوح فایبرگلاس مثل روز اولش شوید.

بدون کوچکترین اثر چربی روی سطح و خشک شدن آنی.میتوانید بلافاصله روی آن دستمال بکشید تا شاهد از بین نرفتن اثر واکس و مقایسه قبل و بعد واکس زدن شوید.

بهترین واکس ماشین رفع گرد و غبار خودرو

 از دیگر قابلیت های فوق العاده این واکس می توان به عدم جذب گرد و غبار و جلوگیری از ترک خوردگی و سفیدک زدن سطح اشاره کرد.این واکس و محافظ سطوح پلاستیکی دارای خاصیت آنتی استاتیک و آنتی UV بوده و فاقد چسبندگی می باشد.واکس بازسازی کننده سطوح پلاستیکی با فرمولی جدید برای کلیه سطوح پلاستیکی بیرونی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

واکس جلوگیری از ترک خوردگی داشبورد ماشین

ایجاد درخشندگی بر روی سطوح پلاستیکی و جلوگیری از ترک خوردگی از ویژگی های بازسازی کننده پلاستیک می‌باشد.

استفاده از این محصول باعث بازگرداندن رنگ مشکی به سطوح پلاستیکی می‌شود.واکس بازسازی کننده پلاستیک را واکس بازسازی کننده پلاستیکی مشکی را بر روی اسفنج نرم ریخته و سطوح مورد نظر را تمیز نمایید.

برای نوار های مشکی دور درب و سپر ها و نیز آینه های بغل و کلیه سطوح پلاستیکی مشکی می‌توان از آن استفاده کرد.

 

قیمت : 35,000  تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *