طرز تهیه سالاد مانیکا از بهترین سالاد های مجلسی و خوشمزه و رژیمی

طرز تهیه سالاد مانیکا سالادی متفاوت و عالی برای مهمانی در کنار غذای شما است و به سفر ه شما زیبایی دو چندان اضافه می کنه .مواد مورد نیازش هم ساده اس و کاملا در دسترس که به راحتی می تونید تهیه نید

یه سالاد خوشمزه براتون آوردم که هم آماده کردنش ساده است و هم اینکه متفاوت و خوشمزه است. به نظرم اینسالاد یک سلاد کاملا رژیمی و تشکیل شده از سبزیجات است که سالم و مقوی هستند و چون این سالاد مایونز نداره همه افراد بدون هیچ نگرانی می تونند اون رو مصرف کنند .

 

مواد لازم برا تهیه سالاد مانیکا چیست ؟

4 عدد بادمجان

3 عدد فلفل قرمز (کاپیا)

2 عدد گوجه فرنگی متوسط

1 عدد پیاز کوچک

3 عدد فلفل سبز به دلخواه

5 حبه سیر کوچک

یک تا دو ق غ جعفری ساطوری شده

1 فنجان قهوه روغن زیتون

سرکه سیب یا سرکه انگور دو بند انگست از 1 فنجان قهوه

نمک به مقدار لازم

طرز تهیه سالاد مانیکا

مراحل آماده سازی و طرز تهیه سالاد مانیکا

در تهیه سالاد مانیکا  اول از همه ، بادمجان ها و فلفل ها را خرد کنید، گوجه فرنگی ها را پوست گرفته و آنها را به شکل مکعب برش بدید. حالا بادمجان و فلفل و گوجه رو به صورت جدا درون تابه با مقداری روغن سرخ کنید.

سپس پیاز ها را خرد کرده و سیر را رنده کرده یا به صورت ریز خرد کنید، ( میتونید پیاز و سیر رو هم مقداری تفت بدید تا نرم بشن یا اینکه به صورت خام استفاده کنید) جعفری رو شسته و اون رو هم ریز خرد می کنیم ، مواد رو با دیگر مواد باقی مانده در ظرفی ریخته و اونا رو به خوبی مخلوط کرده و به ظرف سروتون منتقل کنید.

نوش جان

این سالاد عالی رو برای شما پیشنهاد می کنم که حتما در خونه تهیه کنید و میل کنید حتما از طرفداران این سالاد خواهید شد و فواید بسیاری برای سلامتی شما داره سرکه سیب و روغن زیتون در آن بکار رفته که برای سلامتی شما بسیار مفید است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *