ساشا سبحانی کیست ؟ صفحه اینستاگرام ساشا مسدود شد

ساشا سبحانی آقازاده لاکچری و جنجالی اینستاگرام که پسر سفیر سایق ایران در ونزوئلا است که کلیپ ها و عکس های لختی دختران و رابطه جنسی خود را در پیج اینستاگرامش منتشر می کرد که از طریق اینستا صفحه اینستاگرام ساشا بسته شد و از دسترس خارج شد ، در این مقاله از ایران پاتوق بیوگرافی و زندگینامه خصوصی او را بخوانید

ساشا سبحانی کیست و دلیل مسدود شدند پیج اینستاگرام او

محمد سبحانی مشهور به ساشا سبحانی پسر احمد سبحانی سفیر سابق ایران در مکزیک و ونزوئلا در دوران ریاست جمهوی احمدی نژاد می باشد و یک خواهر بنام فائزه دارد که ساشا یک آقازاده بی اخلاق و بیشرم است که چند سال قبل با انتشار لایوی در اینستاگرامش مشهور تر شد که با دختر لخت در حال رابطه جنسی بود . او کلیپ هایی از دختران نیمه عریان و گاهاً کاملا لخت که در حال عشقبازی با آنهاست در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کند .

ساشا یکی از کسانی بود که در صفحه اینستاگرام خود، سایت شرط بندی‌اش را با سوء استفاده از تصاویر خانم ها تبلیغ می‌کرد.علاوه بر این، به رخ کشیدن زندگی لاکچری یکی از پایه‌های اصلی محتوای پیج سبحانی بود. سرانجام پیج پسر سفیر اسبق ایران در ونزوئلا، با داشتن حدود دو میلیون فالوور، به دلیل ریپورت بسیار زیاد کاربران از دسترس خارج شد

گفته شده شخصی به نام آرمین راد بعد از بسته شدن پیج تتلو حالا پیج ساشا سبحانی رو بسته و خیلی از شاخهای مجازی را تهدید کرده که به زودی باعث مسدود شدن پیج های آن ها نیز خواهد شد ، بسیاری از کاربران لیستی از اسامی افرادی چون ندا یاسی ، نیلی و غیره را اعلام کرده اند و خواسته اند اینستاگرام این ها نیز بسته شود .

ساشا سبحانی کیست

بیوگرافی ساشا سبحانی

ساشا سبحانی پسر جنجالی و بیشرم احمد سبحانی سفیر سابق ایران در ونزوئلا در سال 1367 در شهر تهران متولد شده است. او که چند سالی است در خارج از کشور زندگی می کند و راه و روش و شیوه زندگی خودش را از خانواده اش جدا کرده است.

بیوگرافی ساشا سبحانی

مدرک تحصیلی ساشا و آقازاده شدنش

محمد ساشا سبحانی فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه UCAB در ونزوئلا می باشد، او پسر یکی از سفیران سابق ایران است که حالا بخاطر زندگی لاکچری اش معروف شده است به اولقب آقا زاده و ژن خوب داده اند !

ساشا سبحانی پسر جنجالی

بازداشت ساشا به دلیل فیلم رابطه با زن لخت در ایران

انتشار یک کلیپ از اتاق خواب ساشا سبحانی با حضور یک دختر لخت دوباره وی را سرزبان ها انداخت، تا جاییکه باعث بازداشت وی پس از ورود به ایران شد.

ساشا اینگونه می گوید : بابت پخش همان لایو زنده که پشت سرم زنی لخت و برهنه روی تخت بود، چند ماه پیش وقتی رسیدم فرودگاه ایران، بازداشت شدم کلی از تکه‌ های‌ ان فیلم ادیت بود فیلم رابه پلیس فتا دادم، بررسی کردند و متوجه شدند؛ در مرجع قضایی جواب دادم تاوانش را هم دادم، لایو را ضبط کرده و بعد از ادیت، ان را پخش کرده بودند.

ساشا سبحانی و رابطه با زن لخت

ماجرای کربلایی شدن ساشا سبحانی

ساشا خودش می گوید : اگر کربلا می‌ روم، چون به امام حسین اعتقاد دارم ،کربلایم را می‌ روم، عشق و حالم را هم می‌ کنم، کی گفته کسیکه می‌ رود کربلا، نمی‌ تواند عشق و حال کند ؟

ساشا سبحانی

ازدواج و همسر ساشا سبحانی

ساشا تاکنون ازدواج نکرده و هیچ همسری ندارد و مجرد می باشد ولی رابطه جنجالی و جنسی با دخترهای ایرانی و خارجی داشته و زندگی لاکچری دارد و خیلی فاسد و بی شرم می باشد.

همسر ساشا سبحانی

آدرس پیج اینستاگرام محمد ساشا که مسدود شد

ساشا با داشتن بیش از 2 میلیون فالوور در پیج اینستاگرام خود بهه آدرس sasha_sobhani@ که غیر فعال و از طرف اینستاگرام از دسترس خارج شد.

پیج ساشا سبحانی از دسترس خارج شد

ساشا سبحانی در حال سکس سکس زن لخت با ساشا سبحانی ساشا سبحانی و رابطه با زن لخت

بیوگرافی ساشا سبحانی در ایران پاتوق

لطفا با درج نظرتان درباره این مطلب ما را کمک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *