بیوگرافی شقایق فتاحی بازیگر زیبا بی حجاب نقش نرگس نون خ

بیوگرافی شقایق فتاحی بازیگر جوان و خوشگل نقش نرگس در سریال نون خ 2 با عکس های اینستاگرام خانم فتاحی و زندگینامه خصوصی با همسرش ، اصالت کردی و تاریخ تولد و نحوه بازیگر شدنش را در این مقاله از ایران پاتوق بخوانید

بیوگرافی شقایق فتاحی

شقایق فتاحی بازیگر زن با استعداد و دوست داشتنی ایرانی در تاریخ 4 مرداد سال 1372 در شهر کرمانشاه متولد شده است.

بیوگرافی شقایق فتاحی بازیگر

مدرک تحصیلی و خانواده شقایق فتاحی

شقایق در رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شده است

خانواده شقایق در شهر کرمانشاه هستند و سه خواهر هستند که یک خواهر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر دارد و اصالتا کرد زبان اند و شغل پدر او کارمند بانک می باشد و مادرش یک خانه دار است.

شقایق فتاحی بازیگر

شروع کار بازیگری با خانم فتاحی

او کار هنری خود را از دنیای تئاتر آغاز کرد و در دوران دانشجویی در سال 1393 فعالیت بازیگری خود را به صورت جدی با بازی در تله فیلم دنیا + من به کارگردانی حمیدرضا رفاعی شروع کرد.

بعد از آن خانم فتاحی در سال 1396 فیلم تلویزیونی قدمگاه به کارگردانی مهدی دهقان چناری بازیگری کرد که از شبکه 3 از تلویزیون پخش شد.

او در فیلم کوتاه چتری از گذشته که کارگردانش خودش بود نیز ایفای نقش کرد.

شقایق فتاحی بازیگر خوشگل

شقایق فتاحی و بازیگری در سریال نون خ 2

شقایق در فصل دوم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی نقش نرگس را بازیگری کرده است ، او یکی از بازیگران زن ایرانی با استعداد جوان و خوشگل این سریال است.

خانم فتاحی در سریال نون خ 2 با بازیگرانی همچون : سعید آقاخانی ، آتنا مهیاری ، سیروس میمنت ، شقایق دهقان ، حمیدرضا آذرنگ و … به بازیگری پرداخته است.

شقایق فتاحی بازیگر سریال نون خ

کارگردانی کردن خانم فتاحی

شقایق بغیر از فعالیت بازیگری تجربه کارگردانی نیز داشته است که تاکنون دو فیلم کوتاه ساخته و کارگردانی کرده است و فیلم نیمه بلندش را نیز بخاطر اختلاف با تهیه کننده در هفته اول فیلمبرداری، منتفی کرد.

عکس شقایق فتاحی

ماجرای ازدواج شقایق

شقایق فتاحی تا الان ازدواج نکرده است و هیچ همسری نداشته و مجرد می باشد.

شقایق فتاحی بازیگر بی حجاب

سرگرمی ها و علایق خانم دهقان

شقایق عاشق مسافرت کردن است و علاقه خاصی به ورزش دارد که ورزشهای مورد علاقه اش تنیس خاکی و اسکواش و اسب سواری می باشد. سرگرمی های او در اوقات فراغت دیدن فیلم و خواندن کتاب است.

او دوست دارد در زندگی خود بر روی یک هدف متمرکز باشد و به این دلیل عاشق بازیگری است و به هیچ عنوان اعتقادی به شغل دوم ندارد.

شقایق فتاحی بازیگر زیبا

شقایق و هدف بازیگرش

شقایف دوست ندارد شغل دوم داشته باشد و دلش می خواهد فقط بازیگر باشد، چون معقتد است برای رسیدن به نتیجه باید ابتدا بر روی یک هدف متمرکز شد

شقایق فتاحی بازیگر نقش نرگس شقایق فتاحی بازیگر بی روسری عکس عاشقانه شقایق فتاحی بازیگر شقایق فتاحی بی روسری شقایق فتاحی بی حجاب شقایق فتاحی خانواده شقایق فتاحی شقایق فتاحی بازیگر نیمه لخت دوست پسر شقایق فتاحی بازیگر شلوار تنگ شقایق فتاحی در سریال نون خ 2

آدرس پیج اینستاگرام شقایق دهقانی

شقایق دهقانی بیش از 12 هزار دنبال کننده در صفحه اینستاگرام خود به آدرس shaghayegh_fatahii@ دارد که در پیج شخصی خود عکس های خصوصی از خود و خانواده اش را منتشر می کند.

دیدگاهی در “بیوگرافی شقایق فتاحی بازیگر زیبا بی حجاب نقش نرگس نون خ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *