بیوگرافی الهام اخوان بازیگر زیبا و منشی صحنه جذاب بی حجاب

بیوگرافی الهام اخوان بازیگر زن خوشگل ایرانی و منشی صحنه با عکس های اینستاگرام خانم اخوان بی حجاب به همراه زندگینامه شخصی او با همسر یا دوست پسرش را در این مقاله از ایران پاتوق بخوانید

بیوگرافی کامل الهام اخوان

الهام اخوان بازیگر با استعداد و منشی صحنه زیبای ایرانی در تاریخ 9 شهریور سال 1367 در شهر تهران متولد شده است.

بیوگرافی الهام اخوان

مدرک تحصیلی الهام

او کودکی خود و زمانی که دانش آموز بود به مدرسه بهشت آیین اصفهان می رفت.

خانم اخوان در مقطع لیسانس در رشته تئاتر و در مقطع فوق لیسانس در رشته کارگردانی از دانشگاه فارغ التحصیل شده است

الهام فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و بعنوان منشی صحنه سالها فعالیت کرد و هم اکنون در سینمای ایران به بازیگری میپردازد.

الهام اخوان

آغاز فعالیت بازیگری و هنری الهام

الهام اخوان در سال 1383 زمانی که فقط 16 سال سن داشت بازیگری خود را با بازی در تئاتری به کارگردانی ابراهیم ابراهیمان آغاز کرد . بعد از آن در زمان دانشجویی بعنوان منشی صحنه فعالیت خود را آغاز کرد.

الهام اخوان در کنار دوست پسرش

خانم اخوان و شروع بازیگری در سینما

الهام بعد از درخشش در عرصه تئاتر توسط برزو نیک نژاد و سعید خانی برای بازیگری در فیلم دوزیست دعوت به عمل اومد ، الهام اخوان برای اولین بار جلوی دوربین قرار گرفت و نقش مریم را در این فیلم برعهده گرفت.

او در این فیلم با جواد عزتی، مانی حقیقی، پژمان جمشیدی، مجید نوروزی، هادی حجازی فر و ستاره پسیانی همبازی بود و در جشنواره فیلم فجر سال 1398 این فیلم اکران شد.

دوست پسر الهام اخوان

ماجرای ازدواج الهام اخوان

خانم اخوان تا الان ازدواج نکرده و هیچ همسری اختیار نکرده و مجرد می باشد.ولی بنابه شایعاتی او با آقای یزدان فتوحی بازیگر، کارگردان و نویسنده موفق سینما و تلویزیون ایرانی رابطه عاشقانه داشته و حتی نامزد کرده است.

همسر الهام اخوان بازیگر

فعالیت منشی صحنه ی الهام

فعالیتها و آثار اخوان در کار منشی صحنه در سریال شبکه خانگی ساخت ایران 2 و سریالهای تلویزیون همیشه ها، پنچری و … بوده است.

الهام اخوان درباره بازی در فیلم «دوزیست» در اینستاگرامش نوشت: “و من بسیار خرسندم که در 16 سالگی جسارت کردم پا بر صحنه ی تاتر گذاشتم… و خرسند که شاید خیلی زود نه ولی بالاخره و بالاخره تلاشم به ثمر رسید… امید که امانت دار خوبی باشم… ممنون از تک تکتون که همراهم بودین در این مهم سینما همه ی زندگیِ منه”

الهام اخوان منشی صحنه

آثار شاخص الهام اخوان

از فعالیتهای جدی او به عنوان بازیگر و منشی صحنه می توان به دوزیست، ساخت ایران ۲ ، پنجری، شیرین قناری اشاره کرد. الهام اخوان در سال ۹۵ به عنوان منشی صحنه در سریال پنجری با کارگردانی برزو نیک نژاد نیز فعالیت داشت و در همین سال در سریال همسایه ها به کارگردانی مهران غفوریان در کنار بازیگران از جمله سید جواد رضویان، سیروس گرجستانی، شیرین صفدی همکاری داشت . سپس خانم اخوان بعد از آن در سال ۹۶ با سریال ساخت ایران ۲ به عنوان منشی پشت صحنه در کنار بازیگران مطرح چون محمدرضا گلزار، سارا بهرامی، سحر دولتشاهی و امین حیایی توانست تجربه خوبی به دست آورد.

الهام اخوان بی حجاب

عکس های اینستاگرام الهام اخوان

الهام اخوان بازیگر بی حجاب
الهام اخوان سلفی
الهام اخوان منشی صحنه بی روسری
الهام اخوان و دوستش
الهام اخوان و جواد عزتی
الهام اخوان بازیگر موباز
الهام اخوان
الهام اخوان
الهام اخوان نیمه لخت
آدرس پیج اینستاگرام الهام اخوان چیست؟

الهام بیش از 4200 دنبال کننده در صفحه اینستاگرام خود به آدرس elham.akhaavan@ دارد.

دیدگاهی در “بیوگرافی الهام اخوان بازیگر زیبا و منشی صحنه جذاب بی حجاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *