فواید پرتقال برای مو بلند کردن و درخشان کردن موها با مواد طبیعی

فواید پرتقال برای مو بلند کردن و درخشان کادن موها با مواد طبیعی

فواید پرتقال برای مو خوردن میوه ، سلامتی کلی شما را افزایش می‌دهد که منجر به زیبایی پوست و موی شما می‌شود . ویتامین C یک آنتی‌اکسیدان قوی است که بر ضد سرطان ، آفتاب و سختی عروق مبارزه می‌کند . برای عملکردهای سلول سالم در سراسر بدن ضروری است . آلوئه ورا هم چنین جریان خون را به پوست سر افزایش می‌دهد که باعث رشد و رشد مو می‌شود . ویتامین C همراه با تشویق رشد مو ، مو را تقویت می‌کند و آن را کم‌تر مستعد شکنندگی و ریزش مو می‌کند .

چگونه از پرتقال برای بلند کردن مو، درخشان شدن آن  استفاده کنیم ؟

پرتقال یک راز کوچک شناخته‌شده در جعبه‌ابزار زیبایی طبیعی است . از آنجا که پرتقال‌ها از ویتامین C و اسید فولیک پر می‌شوند ، جای تعجب نیست که آن‌ها به سلامت کلی شما کمک می‌کنند . زمانی که به دنبال راه‌های طبیعی برای افزایش زیبایی موهای خود هستید ، ممکن است تعجب کنید که این میوه خوش‌مزه می‌تواند موهای شما را بلند و درخشان کند .
نارنجی برای مو می‌تواند به کم کردن پوست سر چرب و نیز کم کردن شوره سر کمک کند . آن‌ها همچنین قدرت مو را افزایش می‌دهند و ریزش مو را کاهش می‌دهند . روغن اسانس پرتغال شیرین می‌تواند همراه با عصاره خیار و پوست پرتقال میوه پرتقال مورد استفاده قرار گیرد . کشف کنید که چگونه می‌توانید با استفاده از این میوه معجزه ، رشد و ظهور موهای خود را افزایش دهید .

فواید پرتقال برای مو

قسمت‌های مختلف میوه را می‌توان برای کاربردهای مختلف استفاده کرد . در اینجا چند روش برای استفاده وجود دارد
پرتقال‌ها ریخته بود .
برای ارتقا درخشش و درخشش طبیعی
عصاره یک پرتقال را با یک قاشق چای خوری عسل و کمی آب ترکیب کنید . این نرم‌کننده را به موهای تازه شسته شده خود بمالید . به نرم‌کننده اجازه دهید تا ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند . زمانی که آن را آبکشی کنید ، تحت‌تاثیر میزان نرم و براق آن قرار خواهید گرفت .

کاهش خارش پوست و شوره سر

خارش پوست ، یا یک پوست سر خشک  ، یک وضعیت ناراحت‌کننده و گاهی شرم‌آور است . زمانی که به دنبال یک درمان هستید ، استفاده از پرتقال را در نظر بگیرید .
پوست پرتقال خشک در آفتاب . زمانی که خشک می‌شوند ، آن‌ها را در یک مخلوط‌کن بریزید تا پودر درست کنند . از این پودر و آب برای ایجاد خمیر استفاده کنید . این خمیر را روی پوست خود بمالید و بگذارید حداقل ۳۰ دقیقه بماند . وقتی کارتان تمام شد با آب ولرم بشویید . باید پیدا کنید که شوره سر شما کاهش‌یافته است . پوست سر شما با قدرت پوست پرتقال آرام خواهد شد
برای ارتقا درخشش و بهداشت
این ماسک ساده مو ، موهای شما را به رشد و کاهش شکستگی تشویق خواهد کرد . یک کل پرتقال ، پوست و همه را خرد کنید و با مخلوط‌کن آن را به پوره تبدیل کنید . این ماسک را یک‌بار یک هفته به موی خود بمالید و تحت‌تاثیر قدرت و درخشش آن قرار خواهید گرفت . برای به حداکثر رساندن مزایای این ماسک ، موهای خود را در یک حوله گرم و مرطوب بپوشانید ، در حالیکه این حوله بر روی موهای شما می‌نشیند . این کار ماسک را به نفوذ به پوست سر تشویق می‌کند .
کنترل چربی سر
پرتقال تازه تنها جز تشکیل‌دهنده موی نرم و براق نیستند . هم چنین شما می‌توانید از روغن اسانس پرتغال برای کنترل موی چرب و پوست چرب استفاده کنید . برای استفاده از قدرت روغن اسانس پرتغال ، سرکه یا عصاره لیمو را با چند قطره روغن مخلوط کنید . این ترکیب از مواد اولیه باعث خواهد شد که موهای شما نرم و براق شوند و روغن روی پوست سر شما را کم کنند . این مخلوط را چند دقیقه روی موهای خود بگذارید تا به طور کامل مزایای آن را تجربه کنید .
ریزش مو را روشن کنید
عصاره پرتقال می‌تواند به طور طبیعی موهای خود را روشن کند، بیشتر شبیه عصاره لیمو . از آنجا که عصاره پرتقال به اندازه اسیدی نیست ، تاثیر بسیار ظریف است . اب پرتقال را در موهای خود فرو کنید و در آفتاب بنشینید . شما یک افکت برجسته تدریجی پیدا خواهید کرد که طبیعی‌تر از آن است که از آب لیمو استفاده کنید .

نظرات نهایی

استفاده از قدرت پرتقال‌ها برای بالا بردن حجم موی شما آسان است . با استفاده از پرتقال تازه ، پوست پرتقال خشک و روغن‌های اسانس ، با استفاده از نارنجی تازه ، پوست پرتقال خشک و روغن‌های اسانس بسازید . هر کدام از این روش‌ها را انتخاب کنید ، موی شما نرم ، قوی و چربی کمتری خواهد بود . شما متوجه خواهید شد که شوره سر کاهش‌یافته است . همچنین کم‌تر مستعد از دست دادن و شکستگی مو خواهید بود . راز زیبایی جدید و تازه خود را با دوستانتان تقسیم کنید .

دیدگاهی در “فواید پرتقال برای مو بلند کردن و درخشان کردن موها با مواد طبیعی

  1. من می خوام به سه روز موهام رو بلند کنم اما باید چیکار کنم؟ لطفا به من بگید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *