بیوگرافی جولیان هاف زیبا و رقصنده داور برنامه امریکاز گات تلنت

بیوگرافی جولیان هاف رقصنده خوشگل و داور امریکن گات تلنت

جولیان هاف رقصنده آمریکایی خوشگل که عکس های اینستاگرامی جولیان که بازیگر ، خواننده و داور برنامه امریکاز گات تلنت می باشد که در سال 2019 توانست در این برنامه حضور پیدا کند .

بیوگرافی جولیان هاف رقصنده داور امریکاز گات تلنت

بیوگرافی جولیان هاف

جولیان الکساندرا هاف متولد 20جولای1988 (برابر با چهارشنبه 29تیرماه 1367) یک خواننده، بازیگر و رقصنده امریکایی است. او دو مرتبه قهرمان حرفه ای “رقص با ستاره ها”ی ABC شده است. در سپتامبر2007 داور چهارم دائمی برنامه “رقص با ستاره ها” شد. برادر او دِرِک هاف است که اونیز شش مرتبه برنده شوی رقص شده است.

او اکنون در سال 2019 یکی از داوران برنامه جهانی امریکاز گات تلنت می باشد.

جولیان هاف رقصنده داور امریکاز گات تلنت

اوایل زندگی جولیان هاف

هاف در اورِم یوتا به دنیا آمد. او کوچکترین و پنجمین فرزند خانواده است. والدینش ماریان و بوروس هاف هستند؛ پدرش دوبار رئیس حزب جمهوریخواه ایالت یوتاه بوده است. برادر وی،درک هاف، نیز یک رقاص حرفه ای است. او سه خواهر بزرگتر از خود نیز دارد: شری، مارابث و کاثرین. تمام چهار مادربزرگ و پدربزرگ جولیان همگی رقصنده بودند. او همچنین موسیقیدان ها دختر خاله ریکِر، رایدل، راکی و راس لینچ از گروه R5 می باشد، که البته مادربزرگ مادری آنها خواهرند.

جولیان هاف رقصنده داور امریکاز گات تلنت

آموزش رسمی جولیان در Center Stage Performing Arts Studioدر شهرت اورم شروع شد. در سن 9سالگی رقص را به صورت رقابتی آغاز کرد. وقتی 10سال داشت، والدین، او که در حال طلاق بودند، جولیان و برادرش، درِک را به لندن فرستادند با هم آنجا زندگی کنند و هم با مربی هایشان – کورکی و شرلی بالاس- به یادگیری بپردازند. خانواده بالاس آموزش خصوصی این دو خواهر و برادر را در کنار آموزش به پسرخودشان-به نام مارک- برعهده گرفتند.

جولیان هاف رقصنده داور امریکاز گات تلنت

جولیان و برادرش در آکادمی هنرهای وابسته به تئاتر ایتالیا کونتی، در زمینه های آواز، تئاتر، ژیمناستیک و بسیاری از فرمهای رقص آموزش دیدند؛ از جمله جاز، باله و تَپ. زمانی که جولیان 12ساله بود، او و برادرش و مارک (پسر مربی آنها) هرسه گروه سه نفره موسیقی پاپ خودشان را تشکیل دادند به نام 2B1G(این اسم مخفف 2Boys, 1Girl می باشد). آنها در مسابقات رقص بریتانیا و ایالات متحده اجرا داشته اند. در 15سالگی، جولیان جوانترین و تنها امریکایی ای بود که برنده هر دو مسابقۀ قهرمانی جوانان دنیای لاتین و قهرمانی بین المللی جوانان در فستیوال رقص لاتین بلک پول شد. همان سال لندن را ترک کرد؛ پس از اینکه مورد سوءاستفاده و تجاوز روانی، فیزیکی و به گفته خودش همه چیز قرارگرفته بود.

جولیان هاف رقصنده داور امریکاز گات تلنت

زندگی حرفه ای :

رقصندگی جولیان هاف یکی از رقصنده های میلیون دلاری سال 2006 در گیم شوی Show me the moneyبود. او پیروز فصل چهارم برنامه امریکایی Dancing with the Stars بود. او در این اجرا یار برنده مدال طلای المپیک در اسکیت سرعت به نام آپولواونو بود، به این ترتیب هاف جوانترین رقصنده حرفه ای شناخته شد که در این برنامه به پیروزی رسید. او همچنین دارای افتخارات دیگری است که در این مبحث نمی گنجد.

جولیان هاف رقصنده داور امریکاز گات تلنت

مسافرت و سیاحت

در تاریخ 18مارچ 2014، او و برادرش دِرک اعلام کردند که یک تور تابستانه به بیش از 40شهر امریکا و کانادا، به نام ” “Move Live on Tour را در پیش دارند. آنها در این سفر رقص و آوازاجرا می کردند؛ همچنین یک گروه رقصنده به مدیریت آنها حضور داشت.

پس از آن نیز مسافرتهایی مشابه داشتند.

جولیان هاف رقصنده داور امریکاز گات تلنت

موسیقی

او همچنین تک آهنگهایی در موسیقی کانتری و آلبومهایی در کارنامه خود دارد.

آخرین کار موسیقیایی او در سال 2012بوده است.

جولیان هاف رقصنده داور امریکاز گات تلنت

بازیگری و سایر کارها

اولین نقش بازیگری او در سال 2001در فیلم هری پاتر و سنگ جادو بود؛ که نقش یک دختر مدرسه ای هاگوارتز را داشت.

او و برادرش درسال 2016 مجری برنامه دنیای شگفت انگیز دیزنی بودند. این برنامه از شبکه ABCدر شب عید شکرگزاری یعنی 24نوامبر، و روز کریسمس در تاریخ25دسامبر پخش شد.

بیوگرافی جولیان هاف زیبا و رقصنده بیوگرافی جولیان هاف زیبا و رقصنده

زندگی شخصی

جولیان هاف گفته است که دیگر عضو کلیسای مسیحی Latter-Day Saints نیست.

او از آگوست2008 تا نوامبر2009 با شریک خواننده موسیقی کانتری خود به نام چاک ویکس قرار عاشقانه داشت؛ زمانی که هردو متقابلاً قطع رابطه کردند، این موضوع الهام بخش آهنگ “Is That SO Wrong” جولیان هاف شد. از آوریل 2010تا مارچ 2013 با رایان سی کِرِست قرار ملاقات داشت. در فوریه2014 مشخص شد که دیدارهای عاشقانه ای را با بازیکن NHLبه نام بروکس لِچ داشته. این زوج نامزدی خود را در تاریخ18آگوست2015 اعلام کردند و در 8جولای 2017 ازدواج کردند.

بیوگرافی جولیان هاف زیبا و رقصنده بیوگرافی جولیان هاف زیبا و رقصنده

هاف از سال 2008 بار بیماری آندرومتریوز دست و پنجه نرم می کرده است.

عکس جولیان هاف بی حجاب عکس جولیان هاف بی حجاب عکس جولیان هاف بی حجاب عکس جولیان هاف بی حجاب

عکس جولیان هاف بی حجاب عکس جولیان هاف بی حجاب عکس جولیان هاف بی حجاب عکس جولیان هاف بی حجاب

آدرس پیج اینستاگرام جولیان هاف

جولیان بیش از 5 میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرام خود به آدرس juleshough@ دارد. او عکس ها و کلیپ های شخصی اینستاگرامش با هوادارانش به اشتراک می‌گذارد.

بیوگرافی سوفیا ورگارا داور امریکاز گات تلنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *