خرید منقل چهارپایه تاشو روی آتش پخت کباب و آویزان کردن کتری

خرید منقل چهارپایه تاشو ایستاده که مخصوص پختن کباب و جوجه می باشد و با قیمت مناسب در فروشگاه ایران پاتوق به فروش می رسد، منقل چهارپایه تاشو دارای قلاب آویز کتری,فروش منقل چهارپایه ی آتش,قیمت جدیدترین منقل کباب پزی چهار پایه,بهترین منقل برای کوه و دشت و گردشگری,منقل تاشو 4 پایه روی هیزم آتش

خرید منقل چهارپایه تاشوی ایستاده پختن کباب

منقل چهارپایه تاشو دارای قابلیت های زیادی می باشد که از جمله آنان می توان به برخورداری از قلاب فنری جهت آویزان کردن کتری، میله مخصوص جهت قرار دادن قابلمه، ساج و غیره و همچنین صفحه میله ای برای استفاده به عنوان کباب پز در قسمت انتهایی آن اشاره کرد.

منقل ذغالی ایستاده و چهار پایه تاشو

بهترین منقل کبابی پایه دار تاشو

قیمت : 280,000  تومان

خرید منقل چهارپایه تاشو روی آتش

بهترین چهار پایه آتش برای آویزان کردن کتری و قوری

چهارپایه ی آتش محصولی مناسب برای سفرهای ماجراجویانه است.این منقل سفری ساخت خوب و طراحی کاربردی دارد تا بتوانید از سبک دیگر آشپزی در طبیعت و زمان سفر لذت ببرید.

چهار پایه روی آتش  یک محصول مناسب کمپینگی است که با قرار دادن آن روی آتش و ذغالتان براحتی میتوانید غذای خود را روی آن گرم کنید یا از دم کردن راحت چایی روی قلاب آن لذت ببرید که از کیفیت بسیار مطلوبی نیز برخوردار می باشد.

 

خرید منقل چهارپایه تاشو روی آتش

منقل چهارپایه ی آتش با منقل سرخپوستی تاشو

منقل سرخپوستی به شکل یک استند چهارپایه روی زمین قرار می‌گیرد. می‌توانید قابلمه یا کتری خود را به شکل راحت‌تری روی آتش قرار دهید.

همچنین زنجیری که در قسمت بالایی وجود دارد. به شما اجازه می‌دهد تا فاصله‌ی کتری خود را روی آتش تنظیم کنید. برقرارسازی این اجاق سفری، کار بسیار ساده‌ای است.

این میله‌ها از ورق گالوانیزه ساخته‌ شده‌اند و دارای وزنی کم  است بنابراین حمل آن بسیار راحت است. علاوه بر سبکی، از دوامی بالایی برخوردارند.

همینطور میتوانید سیخ‌های خود را بر روی آن قرار دهید. به همراه این اجاق سفری یک کاور نیز عرضه‌ می‌گردد تا حمل و نگهداری آن کار سهل و آسانی باشد.

 

خرید منقل چهارپایه تاشو روی آتش

 

مشخصات منقل چهارپایه ایستاده و تاشو

ابعاد : 35 در 50 در 95 سانتی‌متر

وزن : 950 گرم

نوع : چهارپایه آتش سفری(تاشو)

حمل آسان

قلاب فنری جهت آویزان کردن کتری

میله جهت قراردادن تابه و قابلمه روی آتش

مناسب برای طبیعت گردان

کیسه قابل حمل

 

خرید منقل چهارپایه تاشو روی آتش

قیمت : 280,000  تومان


خرید اینترنتی منقل مسافرتی تاشو میله ای

با استفاده از منقل تاشو مسافرتی دیگر نیازی به استفاده از منقل های بزرگ و یا پیک نیک در سفر نخواهیم داشت زیرا که آنها فضای بسیاری را به هنگام سفر اشغال می کند که یکی از دغدغه های حمل و نقل آن است.

بهترین منقل میله ای تاشو و مخصوص سفر

منقل مسافرتی تاشو میله ای از جمله لوازم سفری است که بسیار جمع و جور می باشد.این منقل سفری ساخت کشور ایران بوده که با توجه به کم حجم بودن بسیار خاص می باشد. اما استفاده از این باربیکیو مسافرتی با توجه به طراحی خاصی که دارد نظر بسیاری را به خود جلب کرده است و یک محصول عالی برای کمپینگ، سفر و …است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

 

جدیدترین باربیکیو تاشو میله ای مسافرتی

 با توجه به نوع طراحی انجام شده فضای بسیار کمی را اشغال می کند که ابتدایی ترین مزیت یک باربیکیو مسافرتی به حساب می آید.دیگر مزیت منقل سفری جنس پایه و بدنه آن است که از گالوانیزه می باشد و مقاومت آن را در برابر حرارت بالا برده است و جنس میله های آن از استیل ضد زنگ می باشد.

ابعاد این منقل سفری به هنگامی که درون کیف قرار دارد 5×42 سانتی متر است که حتی در کوله پشتی هم قرار می گیرد که دیگر مزیت آن به حساب می آید. به هنگام مونتاژ شدن قطعات به یکدیگر ابعاد آن 10×28.5×39.5 سانتی متر است.

 

منقل سبک و جمع شونده میله ای تاشو

سبک بودن این محصول از دیگر ویژگی آن است که باعث شده از پرفروش ترین باربیکیوهای موجود در بازار باشد.منقل تاشو از بهترین ورق گالوانیزه ساخته شده است که در برابر آسیب های احتمالی مقاوم است که جزو با اهمیت ترین مواردی است که به هنگام خرید منقل مسافرتی باید رعات شود.

کم جا بودن و حمل و نقل آسان یک باربیکیو مسافرتی از مواردی است که برای عموم مردم اهمیت دارد و تولید کنندگان لوازم سفری این محصول، با نحوه ساخت متفاوت، این نکته را رعایت کرده اند که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.

 

خرید اینترنتی منقل میله ای مسافرتی تاشو

با خرید منقل مسافرتی تاشو حتی نیازی به استفاده از سیخ نخواهید داشت، زیرا می توان برای کباب کردن گوشت و …آن ها را روی میله قرار دهید. حتی برای قرار دادن ماهیتابه، قابلمه، کتری و …مناسب می باشد که دیگر مزیت این محصول به حساب می آید زیرا دیگر شاهد سیاه شدن بدنه کتری و …نخواهیم شد.

نقاط قوت منقل میله ای و تاشو

1.طراحی خاص و متفاوت

2.کم حجم و مقرون به صرفه

3.جنس مقاوم در برابر حرارت

4.سبک و بسیار کاربردی

 

 

نحوه متصل کردن منقل تاشوی میله ای

1. ابتدا میله های اصلی منقل مسافرتی تاشو را مطابق با شکل، از محورهای اصلی عبور دهید و مهره ها را کمی سفت نمایید. (توجه داشته باشید که سوراخ ها روبروی هم قرار بگیرند).

 

 

2. سپس میله های میانی را که از جنس استیل هستند مطابق تصویر در جای خود قرار دهید.

 

 

3.بعد از قرار دادن میله ها، مهره ها را به طور کامل تا انتها ببندید. توجه داشته باشید که مهره ها به گونه ای هستند که نیاز به ابزار خاصی نخواهید داشت و با دست محکم خواهند شد.

 

 

4.سپس پایه ها را باز کنید تا منقل شما تکمیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *