خرید اسباب بازی ماشین ماکت نیسان آبی مخصوص کودکان

اسباب بازی ماشین نیسان آبی فانتزی

خرید اسباب بازی ماشین ماکت نیسان آبی,قیمت اسباب بازی ماشین نیسان,بهترین اسباب بازی کودکان ماکت نیسان آبی,جدیدترین ماشین بازی دکوری نیسان,فروش ارزان اسباب بازی ماشین ماکت نیسان آبی

اسباب بازی ماکت نیسان آبی ماشین کودکانه

خرید اسباب بازی ماشین ماکت نیسان آبی

کودکان بخصوص پسر بچه ها همواره علاقه مند به ماشین ها می باشند . از سرگرمی هایشان شمردن نام انواع مختلف ماشین ها ، در کوچه و خیابان و یا هنگامی که با یکدیگر بازی می کنند است . در کنار تمام کلکسیونی از ماکت ها و ماشین های اسباب بازی که دارند ، ماشین بازی وانت نیسان را بخصوص به آن رنگ آبی منحصر بفردش نباید از قلم انداخت .

 

خرید اسباب بازی ماشین ماکت نیسان آبی

 

یکی از نکاتی که والدین گرامی در هنگام خرید اسباب بازی باید به آن دقت کنند ، وزن سبک آن هاست. زیرا حمل و نقل آن برای کودکان راحت تر بوده و از طرفی دیگر خطری بچه ها را حین بازی با آن تهدید نمی کند.

 

 

نیسان آبی وانت اسباب بازی ای که یکی از مهم ترین ماشین ها در زمینه حمل نقل های کوچک به شمار می رود چه سایز واقعی اش و چه اسباب بازی اش برای کودکان . نیسان وانتی که از آن سخن میگوییم رنگش آبی می باشد و همچنین از جنس پلاستیک ساخته شده است.این ماشین 34 سانتی در یک بسته به ابعاد 16 × 18 × 38 سانتی متر قرار گرفته است.

خرید اسباب بازی ماشین ماکت نیسان آبی

 

اما مهم ترین نکته قابل توجه اش ، ایرانی بودنش است که توسط شرکت ایرانی درج توی ساخته شده است . این ماشین از ۴۹۰ گرم وزن برخوردار است که یک اسباب بازی تقریبا سبک وزن برای کودکتان محسوب میشود همچنین در پشتی وانت قابلیت باز و بسته شدن دارد . مهم ترین مزیت خرید این اسباب بازی حمایت از کالاهای ایرانی می باشد .

 

خرید اسباب بازی ماشین ماکت نیسان آبی

قیمت این محصول 40000 تومان


خرید اسباب بازی ماکت خاور بهترین دکوری ماشین کودکانه

اسباب بازی ماکت خاور

این محصول یک ماکت دکوری بسیار زیبا از نمونه واقعی این خاور است. این محصول دارای ظرافت و زیبایی بسیار طبیعی است. از مشخصات بسیار جالب و کاربردی آن داشتن اتاق بار متحرک و بالارو است. این خودرو ماکت علاوه بر وسیله ای دکوری و تزیینی برای دوستداران آن ، می تواند به عنوان اسباب بازی برای کودکان دلبند شما نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

اسباب بازی ماکت خاور

این محصول تولید ملی می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است و در رنگهای متنوع مناسب با هر سلیقه ای موجود می باشد.این محصول نوستالژی  هدیه ای ارزنده جهت حمایت از تولید ملی میباشد.

 

اسباب بازی ماکت خاور

طراحی بسیار ظریف ، تمیز و باکیفیت این محصول را از سایر محصولات مشابه متمایز کرده.این ماکت از پلاستیک با کیفیت تولید شده و در قالب درجه یک بسیار نزدیک به مدل واقعی تولید شده است.

 

اسباب بازی ماکت خاور

 

قیمت : ۴۵,۰۰۰  تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *