خرید ریسه های مفتولی سیمی LED مخصوص جشن و عروسی ها

خرید ریسه های مفتولی سیمی ای ای دی دار برای کریسمس و جشن تولد با قیمت مناسب در فروشگاه ایران پاتوق به فروش می رسد، این ریسه 10 متری چراغ دار و LED دار مناسب برای عروسی بوده که به معرفی آن می پردازیم

خرید ریسه 10 متری ال ای دی با 100 عدد لامپ

این نوع از ریسه سوزنی LED با ۱۰۰ عدد لامپ کوچک یخی در رنگ های نور متنوع (هفت رنگ، سبز، قرمز، آبی و نارنجی) و رقص نورهای بسیار زیبا و هیجان انگیز، زیبایی بخش جشن ها و میهمانی ها است.

انعطاف پذیری بالا، شفافیت سیم، مصرف پائین، طول بلند (۱۰ متر) و تنوع حالت های نوردهی، این نوع ریسه را برای تزئین اتاق عقد یا نامزدی و جشن تولد، تزئین درخت کریسمس، دور پنجره ها، دور آلاچیق و … و بطور کلی محیط های داخلی و خارجی ساختمان مناسب ساخته است.

نحوه کار با ریسه رقص نور برای جشن تولد

استفاده از آن به دلیل داشتن دوشاخه معمولی بسیار آسان است و فقط کافیست آنرا به پریز برق متصل نمائید تا شروع به کار نماید.

با زدن کلید کوچکی که همراه ریسه است می توانید نوع رقص نور را انتخاب نمائید. رقص نور های مختلف آهسته یا تند و از ترکیب رنگ های متنوع، قابل انتخاب هستند.

 

مشخصات ریسه 100 لامپی برای عروسی

همچنین می توانید تمام ریسه را بدون رقص نور، ثابت روشن نگه دارید.

تعداد 100 لامپ LED یخی در طول ۱۰ متر سیم در این ریسه استفاده شده است

این نوع ریسه برای نورمخفی مناسب نیست و فقط برای آذین بندی جشن ها و اعیاد می باشد.

با توجه به اینکه این ریسه با برق 220 ولت کار می کند، نباید ریسه را در محیط های خیلی مرطوب استفاده و یا در آب غوطه ور نمود.

 

قیمت : 75,000  تومان


خرید ریسه های مفتولی سیمی LED

ریسه های مفتولی سیمی LED دار تزیینی سوزنی به دلیل استفاده از سیم نازک مفتولی در ساخت و وجود LED بسیار کوچک با زاویه دید 360 درجه در موارد تزئینی کاربرد بسیاری دارند.

این ریسه ال ای دی های مفتولی در انواع متنوع جهت  کاربرد های گوناگون تولید می شوند و نکته جالب توجه این است که کاملا ضد آب هستند! حتی می توانید از آنها در آکواریوم استفاده نمایید!

خرید ریسه های مفتولی سیمی LED

خرید ریسه های مفتولی سیمی LED

خرید ریسه ال ای دی دار جشن تولد

بعد از گذشت حدود دوسال از ورود ریسه های تزئینی میکرو ال ای دی که بشدت هم مورد استقبال علاقمندان کارهای نوری و دکوری قرار گرفت محصولات متنوع تر و جذاب تری با پایه همین ریسه روانه بازار شد که مارکت منحصر به فردی را برای خود ایجاد نمود .این ریسه بعلت ظرافت مثال زدنی خود در طرح های لاکچری بسیار مورد استفاده قرار گرفته و همچنان نیز در صدر فروش محصولات نوری قرار دارد .

 

خرید ریسه های مفتولی سیمی LED

بهترین ریسه های چراغ دار عروسی

در این میان عکاسان بسیاری نیز از این محصول استقبال نمودند و در عکاسی پورتره از ان بهره بردند و بارها تصاویر زیبایی را در خروجی این شات ها شاهد بودیم.این ریسه ها بعلت نوع ساختار و متریال استفاده شده در آنها کاملا ضد اب هستند و میتوان در داخل آب قرار شان داد و زیبایی خاصی را به ظرف حاوی اب خواهند داد.

 

خرید ریسه های مفتولی سیمی LED

رنگ بندی ریسه های چراغ دار رقص نور

برای استفاده از این ریسه در تزئینات منزل و اتاق خواب و یا … اصلا شک نکنید.

این LED ها در رنگ بندی های متنوع همچون بنفش، سفید، زرد، آبی، قرمز، سبز، ترکیبی و هفت رنگ ساده و هفت رنگ برنامه دار(دارای رقص نور) تولید شده اند.

 

خرید ریسه های مفتولی سیمی LED

قیمت : 35,000  تومان

5 دیدگاه دربارهٔ «خرید ریسه های مفتولی سیمی LED مخصوص جشن و عروسی ها;

  1. سلام. ببخشید من سفارشمو همین الان ثبت کردم ولی یادم رفت بگم که خیلی زود به دستم برسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *