برنج نان و لاغری کسانی که برنج و نان را جهت لاغری حذف میکنند

برنج نان و لاغری کسانی که برنج و نان را جهت لاغری حذف میکنند

برنج نان و لاغری , حذف برنج و نان را جهت لاغری , حذف برنج نان و لاغری , خوردن برنج و نان , خواص برنج و نان

? کسانی که برنج و نان را حذف میکنند

?? پوستشان آسیب میبیند
?? ریزش مو پیدامیکنند
?? بینایی‌شان کاهش مییابد
بدنشان در برابر بیماری‌ها کم‌ طاقت میشود

برنج نان و لاغری , حذف برنج و نان را جهت لاغری , حذف برنج نان و لاغری , خوردن برنج و نان , خواص برنج و نان

یکی از عادت‌های غذایی بسیار شایعی که بین افراد و به‌خصوص در افرادی که تحت رژیم لاغری هستند، رواج فراوان دارد حذف مواد نشاسته‌ای به‌خصوص نان و برنج از برنامه غذایی است. این افراد بر این باورند که نان و برنج چاق‌کننده هستند و باید به طور کامل از الگوی غذایی روزانه حذف شوند. البته آنچه مسلم است آن است که مواد نشاسته‌ای از جمله نان و برنج جزو منابع انرژی محسوب می‌شوند و هر یک از مواد قندی – نشاسته‌ای حدود 4 کالری انرژی تولید می‌کند اما این به آن معنا نیست که به علت تولید کالری باید از برنامه غذایی حذف شوند زیرا کالری برای فعالیت‌های حیاتی داخلی و نیز اعمال خارجی بدن هر فردی ضروری است ولی به میزان لازم و متعادل. اما به چه علت حذف مواد نشاسته‌ای از برنامه غذایی باعث چاقی می‌شود؟

حذف نان و برنج برای لاغری ممنوع

یکی از عادت های غذایی بسیار شایعی که بین افراد و به خصوص در افرادی که تحت رژیم لاغری هستند، رواج فراوان دارد حذف مواد نشاسته ای به خصوص نان و برنج از برنامه غذایی است.

لاغری

این افراد بر این باورند که نان و برنج چاق کننده هستند و باید به طور کامل از الگوی غذایی روزانه حذف شوند. البته آنچه مسلم است آن است که مواد نشاسته ای از جمله نان و برنج جزو منابع انرژی محسوب می شوند و هر یک از مواد قندی – نشاسته ای حدود 4 کالری انرژی تولید می کند اما این به آن معنا نیست که به علت تولید کالری باید از برنامه غذایی حذف شوند.

برنج به دلیل ویتامین B ، منیزیم، آهن و روی که دارد می تواند به طراوت و شادابی پوست و مو کمک کند و باعث شود تا بدن دچار ضعف وبی حالی نشود از این رو افراد نباید این ماده غذایی را از رژیم غذای خود حذف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *