خرید طی میکروفایبر جادویی تی پد شست شوی کف زمین آپارتمان

آنچه در این مقاله از مجله خبری نیوست می خوانید

خرید طی میکروفایبر تی پد شستشوی کف خانه

خرید طی میکروفایبر قیمت مناسب,طی مپ پد جادویی میکروفایبر,فروش طی میکروفایبر خانه تکانی,قیمت تی شست شوی میکروفایبر ,خرید ارزان میکروفایبر جادویی تمیز کردن آشپزخانه,خرید اینترنتی طی تمیز کننده کف سرامیک,خرید پستی طی دستی میکروفایبر تبلیغ شده در ماهواره

تی شستشوی کف زمین

طی مپ پد جادویی میکروفایبر با شستشو و توانایی نفوذ خود، قابلیت تمیز کردن خود را بسیار ساده تر می کند. این مپ این امکان را می دهد که با استفاده از هر دو طرف مکان را تمیزتر کنید. همچنین فوق العاده انعطاف پذیر است و اجازه می دهد به کسانی که دسترسی به مکان هایی مانند دیوار، زیر میز، و غیره برایشان سخت است به سادگی به آنها دسترسی داشته باشند. پارچه میکرو میکروفن موپ ماشین قابل شستشو است و بنابراین قابلیت استفاده مجدد را دارا می باشد. مپ تا 360 درجه  می تواند چرخیده شود، با طی مپ مجیک خانه خود را کاملا تمیز کنید. این برای هر خانوار ضروری است.

صرفه جویی در هزینه  طول طی مپ جادویی قابل تغییر از 80cm به 130cm است. و از پلاستیک با مقاومت بالا، آلیاژ آلومینیوم و میکرو فیبر تهیه شده است.

قیمت : 220,000  تومان

شما می توانید این طی مپ پد جادویی میکروفایبر را روی چوب سخت، ورقه ورقه، کاشی و سنگ مرمر استفاده کنید. این مپ، جارو، تمیز کننده و تمیز کننده پایه میباشد. و باعث رفع  کمبود جا در گنجه شما می شود. مورد استفاده برای تمیز کردن هر نوع نشتی، نوشیدنی و نوشیدنی ها. بنابراین هیچ چیز بر روی کف خانه شما  نمی ماند. شما همچنین می توانید با استفاده از طرف خشک به راحتی پایه ها و مکانهای مختلف خود را تمیز کنید.

طرف خشکی پد های میکرو فیبر بسیار شبیه یک  جاروبرقی است. و خاک، مو، باکتری ها، آلرژن ها و خرده های مانند یک آهنربا را جمع آوری می کند.

طی مپ پد جادویی میکروفایبر

دارای دسته بلند و سه تکه با مقاومت بالا و وزن کم- دارای قابلیت چرخش 360 درجه برای راحتی بیشتر- استفاده از پد میکروفیبر جدید با ضخامت 10 میلی متر

با قابلیت جذب بالای گردوغبار و مایعات برای‏:‏ کاشی،

سرامیک، لمینت، چوب، شیشه، دیوار- محتویات دورن جعبه: – 2 عدد پد میکروفیبر با قدرت جذب بسیار بالا- دسته 2 تکه – قاب پشت پد – قاب نگهدارنده شانه –

شانه با خاصیت ارتجاعی

طی جادویی میکروفایبر ، محصولی با طراحی نوین و بسیار کاربردی است . دسته طی به شکل سه تکه می باشد که به صورت پیچی به هم متصل می شوند .

کفی طی دارای قابلیت چرخش 360 درجه می باشد و به همراه خود دو پد تمیز کننده با امکان جدا شوندگی و همچنین شست و شو دارد .

تیغه قرار گرفته در قسمت پایین دسته علاوه بر امکان تمیز کردن پد کفی بدون نیاز به دخالت دست ، باعث قرار گرفتن طی در حالت ایستاده به هنگام عدم

استفاده می شود ، بنابراین دیگر نگرانی در رابطه با فضای اشغال شده توسط طی و همچنین افتادن مداوم دسته بر روی زمین نخواهید داشت .

از طی چرخشی میکروفایبر می توانید برای تمیز کردن کف ، دیوار ، پنجره و … استفاده نمود.

خرید طی میکروفایبر جادویی

خرید طی میکروفایبر جادویی

جنس مپ : ABS

جنس پارچه: فیبر فوق العاده

مناسب: اتاق، دیوار، پنجره، سقف
با چرخش 360 درجه

خرید طی میکروفایبر جادویی

این می تواند اتاق، پنجره، ، دیوار و دیگر مکان های بلند شما را که آسان نیست شسته شوند تمیز کند.

با مپ می توانید 360 درجه  آنرا  چرخانده شود، خانه خود را کاملا تمیز کنید.

این برای  هر خانوار ضروری است.
صرفه جویی در هزینه و حفاظت از محیط زیست
فوق العاده طراحی نازک

با دسته اسفنج، بسیار مناسب و مونتاژ آسان


خرید طی میکروفایبر جادویی

خرید طی میکروفایبر جادویی


ویژگی های تی جادویی میکروفایبر

طول آن قابل تغییر  از 80cm به 130cm است

پارچه میکروفیببر، سفید رنگ سفید با جاذب قوی، خاکستری با تصفیه قوی

طول: 132 سانتی متر

پد: 35 * 11 سانتی متر

پارچه مپ: 38 * 17 سانتیمتر

مواد: پلاستیک با مقاومت بالا، آلیاژ آلومینیوم، میکرو فیبر

وزن خالص: 0.67 کیلوگرم

بسته بندی: 1 مپ، 1 پارچه مپ، 1 اسکرپ

بسته بندی ابعاد: 74 * 15.5 * 4.8CM

با توجه به اینکه می توان با شستشوی این محصول با توانایی نفوذ خود، قابلیت تمیز کردن خود را بسیار ساده تر کرد. این مپ به شما این امکان را می دهد که با استفاده از هر دو طرف مکان را  تمیز کنید. همچنین فوق العاده انعطاف پذیر است و به شما اجازه می دهد به کسانی که سخت به مکان هایی مانند دیوار، زیر میز، و غیره دسترسی دارند به راحتی  به آنها دست . پارچه میکرو میکروفن موپ ماشین قابل شستشو است و باعث می شود آن را فوق العاده آسان برای استفاده مجدد. ابعاد: 74 * 15.5 * 4.8CM


خرید طی میکروفایبر جادویی

شما می توانید این محصول را روی چوب سخت، ورقه ورقه، کاشی و سنگ مرمر استفاده کنید.

این مپ، جارو، تمیز کننده و تمیز کننده پایه میباشد. و باعث رفع  کمبود جا در گنجه شما می شود.

مورد استفاده برای تمیز کردن هر نوع نشتی، نوشیدنی و نوشیدنی ها
بنابراین هیچ چیز بر روی کف خانه شما  نمی ماند. شما همچنین می توانید با استفاده از طرف خشک به راحتی پایه ها و مکانهای مختلف  خود را تمیز کنید
طرف خشکی پد های میکرو فیبر بسیار شبیه یک  جاروبرقی است. و خاک، مو، باکتری ها، آلرژن ها و خرده های مانند یک آهنربا را جمع آوری می کند.

 زمانی که می خواهید آنها را خوب تمیز کنید، پد نیز بن قابل شستشو ماشین می باشد


خرید طی شستشوی جادویی

ویژگی های طی جادویی میکروفایبر :

  • طراحی نوین و کاربردی
  • ابعاد :122cm * 35cm * 12cm
  • جنس دسته ها : استیل
  • دارای دسته 3 تکه با امکان جدا شوندگی
  • مجهز به پد تمیز کننده با قابلیت شست و شو
  • قابلیت چرخش 360 درجه
  • دارای کفی جمع شونده
  • مجهز به تیغه تمیز کننده کفی بدون دخالت دست
  • قابلیت ایستادن بر روی سطوح
  • امکان جمع شوندگی کفی
  • اشغال فضای اندک برای نگهداری
  • امکان آویزان کردن طی
  • مناسب جهت تمیز کردن سطوح مختلف نظیر کف ، دیوار ، پنجره ، خودرو و …
  • قابل استفاده در منزل ، محیط های تجاری ، اداری و …




قیمت : 220,000  تومان


خرید پد تی زمین شوی دو عددی Microfiber

پد تی مایکروفایبر به حدی در پاکسازی مهم است که میتوان گفت جنس آن بیشترین اهمیت در پاکیزگی دارد.به جرعت میتوان گفت این سری تی بهترین در نوع خود می باشد و به طور قطع موجب رضایت روز افرون شما خواهد بود.

این پد تی میکروفیبر دارای قدرت جذب فوق العاده بالایی می باشد و درکسری از ثانیه هرآنچه ریخته شده را به خود جذب میکند.

ویژگی های سری های تی میکروفایبر

این سری طی قابلیت جذب بی نهایت بالایی در جذب گرد و غبار و مایعات دارد و یک ویژگی بسیار حائز اهمیت برای این محصول می باشد.

این پد دارای ابعاد 38×10 سانتی متر برای کاشی، سرامیک، لمینت، چوب، شیشه و دیوار کاملا مناسب و بی نظیر می باشد.

جنس این پد باعث جذب فوق العاده هرگونه مایعات ، خاک و آلودگی می شود و سطوح را به تمیزترین حالت ممکن تبدیل می کند.

شما میتوانید این پد تی دو عددی را تهیه فرمایید و پاکیزگی را در محیط زندگی خود فراهم کنید.

پس از تمیزکاری میتوانید با آب کشی ، به راحتی این پد را به حالت اول خود در آورید و بارها و بارها از قدرت و کیفیت آن بهره مند شوید.

قیمت : 35,000 تومان


خرید تی مثلثی شستن کف زمین triangle

تی ها در هر خانه ای کاربرد های بسیار گسترده ای دارند.به عبارتی دیگر میتوان گفت یکی از ضروری ترین و مهم ترین ابزار های هر خانه،تی می باشد.

پس هرچه این تی جنس فوق العاده مرغوب،کارایی درجه یک و آپشن های ویژه ای داشته باشد؛

بسیاری از کارها درخانه از جمله لکه بری،شستشو، گرفتن گرد و غبار و … هزار برابر بهتر و آسان تر خواهد شد.

طی مثلثی چه مزیت هایی را داراست؟

این تی منحصر به فرد تمامی معیار ها و ویژگی ها گفته شده را دارا می باشد و به علت عملکرد و جنس درجه یک، در بازار بسیار کمیاب است

این تی با طراحی ارگونومیک خاص خود و همچنین قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای، میتواند غیرقابل نفوذترین مکان های خانه را پاکسازی و تمیز کند.

جنس الیاف بکار برده شده در تی مثلثی چیست؟

پارچه به کار رفته برای این تی منحصر به فرد، از الیاف نانو می باشد و قابلیت تمیز کنندگی صددرصدی لکه ها و گرد و غبار و… را بدون نشت کردن آنها به زمین ، دارا می باشد.

دسته این تی به صورت ضد لغزش و بسیار راحت برای استفاده، طراحی شده است. قطعا که نباید این تی بی نظیر را با وجود تمامی این آپشن ها و معیار های مهم، از دست داد.

قیمت : 200,000  تومان


خرید اینترنتی تی زمین شوی green elves mop

تی زمین شوی green elves mop که یک تی زمین شوی حرفه ای میباشد مناسب ترین وسیله برای پاک کردن خانه و محل کار شماست.

حتما تا الان بارها برای شستن زمین بارها به مشکل خورده اید و حتی بارها خم و راست شده اید تا سطوح پارکت و یا سرامیک خانه تان را تمیز کنید، تی زمین شوی green elves این مشکل را براحتی حل کرده.

طی شستشوی فرش و موکت جنس میکروفایبر

همچنین میتوان از آن برای شستشوی فرش نیز ازین وسیله استفاده نمود، بجای اینکه خم شود و به کمر خود آسیب برسانید متیوانید با زدن شامپو فرش به این تی، و کشیدن آن به فرش بدون آنکه خم شوید ، فرش خود را بشورید و تمیز کنید . با استفاده از این تی جادویی میکروفایبر به راحتی می توانید کف و دیوار را تمیز کنید.

 

جنس طی شستشوی کف و فرش چیست؟

جنس بدنه این تی زمین شوی ترکیبی از پلاستیک و فلز می باشد همچنین دارای یک پد کفی اضافه داخل پکیج می باشد.

در انتهای دسته در قسمت بالا حلقه ای در نظر گرفته شده است که پس از استفاده می توانید آن را آویزان کنید

کفی این تی زمین شوی میکروفایبر قابلیت تاشو بودن را دارد و در محل هایی مانند زیر مبل و کابینت به راحتی زمین را تمیز می کند.

 


خرید براش تمیز کننده سینک آشپزخانه مدل rotating

تمیزی یکی از معیارهای زیبایی هر خانه ای محسوب میشود و میدانیم خانم های خوش سلیقه خانه ای بسیار زیبا و دلنشین دارند بنابراین برای آنها تمیزی حرف اول را میزند.

اما میدانیم که ابزار های تمیزکننده دردسر های خود را دارند به عنوان مثال جاروبرقی وزن سنگینی دارد و ما نمیتوانیم برای خورده های بیسکوییت درون اشپزخانه جاروبرقی با این حجم را مدام جابه جا کنیم چرا که درروز بسیار پیش می اید که روی میز،اپن اشپزخانه و… خورده های خوراکی ریخته و انها را کثیف میکنند و ما نمیتوانیم هربار جارو برقی را به دنبال خود بکشیم

پس قطعا این جا یک محصول دستی کوچک و راحت ضرورت بسیاری دارد بنابراین خرید این محصول برای شما حیاتی است.

براش شستشوی شیشه های آپارتمان و ماشین

همچنین این محصول به راحتی می تواند شیشه های خاک گرفته و یا کثیف شده را بهتر از هر پارچه ای تمیز کند و شما حتی می توانید برای تمیزی اجاق گاز نیز از این محصول استفاده کنید،چرا که به تمامی چربی ها دسترسی پیدا میکند وآنهارا از بین می برد.

ویژگی منحصر به فرد دیگر این محصول پاک شدن بسیار اسان آن است،شما کافی است این براش را لحظه ای زیر شیر اب گرفته و با برس مخصوص آن به راحتی تمامی کثیفی هارا پاک کنید.

براش شستشو و تمیز کننده سطوح

تمیزی یکی از معیارهای زیبایی هر خانه ای محسوب میشود و میدانیم خانم های خوش سلیقه خانه ای بسیار زیبا و دلنشین دارند بنابراین برای آنها تمیزی حرف اول را میزند.

براش یا طی دستی سبک و کوچک مخصوص

اما میدانیم که ابزار های تمیزی دردسر های خود را دارند به عنوان مثال جاروبرقی وزن سنگینی دارد و ما نمیتوانیم برای خورده های بیسکوییت درون اشپزخانه جاروبرقی با این حجم را مدام جابه جا کنیم چرا که درروز بسیار پیش می آید که روی میز،اپن اشپزخانه و… خورده های خوراکی ریخته و انها را کثیف میکنند و ما نمیتوانیم هربار جارو برقی را به دنبال خود بکشیم،پس قطعا این جا یک محصول دستی کوچک و راحت ضرورت بسیاری دارد

بنابراین خرید این محصول برای شما حیاتی است. با کمک این وسیله از انواع پارچه هایی که جذب مایع کمی دارند و انواع جاروهای دستی و برقی بی نیاز می شوید.

براش تمیز کننده اجاق گاز و داخل یخچال

همچنین این محصول به راحتی می تواند شیشه های خاک گرفته و یا کثیف شده را بهتر از هر پارچه ای تمیز کند و شما حتی می توانید برای تمیزی اجاق گاز نیز از این محصول استفاده کنید،چرا که به تمامی چربی ها دسترسی پیدا میکند وآنهارا از بین می برد.

ویژگی منحصر به فرد دیگر این محصول پاک کشدن بسیار اسان آن است،شما کافی است این براش را لحظه ای زیر شیر اب گرفته و با برس مخصوص آن به راحتی تمامی کثیفی هارا پاک کنید. دسته این محصول را میتوانید 360 درجه بچرخانید و هرطور که راحت باشید از آن استفاده کنید.

ویژگی های براش تمیز کننده و شستشو

جنس:پلاستیکpp

ارتفاع پانل 18.5 سانتی متر، عرض 6.6 سانتی متر، ارتفاع دسته 16 سانتی متر

دامنه کاربرد:اشپزخانه،اتاق نشیمن،اتاق خواب

پاک شدن بسیار اسان

قابلیت تمیز کردن انواع کثیفی

قابلیت اویزان کردن

عدم اشغال فضا

اگر تمیزی و درنهایت جلوه زیبای خانه برای شما نیز اهمیت دارد قطعا خرید این محصول فوق العاده ضروری است.



تی زمین شوی اسپری دار ماکارونی

دیگر لازم نیست هنگام استفاده از تی ها، مدام نگران شستن و خشک کردن آن باشید. تی های مخزن دار با قابلیت اسپری کردن مواد شوینده این امکان را به شما می دهد که دیگر نیازی به شستن و آبگیری از تی را هنگام شستشو و تمیزکاری نداشته باشید.پس دیگر شستشو و گردگیری کاری ملال آور نخواهد بود ضمن آنکه در وقت و انرژیتان صرفه جویی قابل توجهی خواهید کرد.این تی دارای سر دو طرفه یک طرف آن میکروفایبر و طرف دیگر آن ماکارونی است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این تی، دارا بودن مخزن و اسپری مخصوص می باشد. این ایده بسیار خلاقانه به شما کمک میکند تا بتوانید به راحتی و با صرف کمترین زمان و انرژی، همراه با کشیدن تی بر روی سطوح، مواد شوینده ای که قبلا درون مخزن تی ریخته اید را بر روی سطح اسپری کنید.سری این موپ از جنس بهترین الیاف رشته ای یا ماکارونی و یک طرف میکرو فایبر بوده و قابلیت جذب آب عالی دارد.

 

 

در ابتدایی ترین قسمت دسته این تی زمین شوی که در دستان شما قرار میگیرد، ماشه ای فشاری تعبیه شده است که شما با فشردن آن میتوانید مواد شوینده درون مخزن را به بیرون هدایت کنید. با کشیدن به سمت بالای این اهرم مقداری از مواد شوینده به جلوی سری طی اسپری میشود. این امر سبب می شود تا شما بتوانید به راحتی با استفاده از یک محصول تمامی سطوح مورد نظر را با صرف کمترین وقت و انرژی از آلودگی های پاک سازی کنید.

 

 

مشخصات کلی طی ماکارونی اسپری دار

  • مدل : اسپری دار، مخزن دار
  • کاربرد : تمیز کردن سطوحی نظیر : سرامیک، کاشی، موزائیک، شیشه و …
  • دارای دسته بلند و بسیار سبک
  • به همراه سری رشته ای یا ماکارونی مخصوص زمین
  • دارای منبع یا مخزن نگهدارنده مواد شوینده
  • به همراه سری اسپری کن قدرتمند
  • دارای اهرم مخصوص اسپری کردن
  • مناسب برای استفاده در محیط هایی نظیر : منزل، مغازه ها، محیط های بهداشتی، ادارت و …
  • بدون نیاز به ظرف آب و خیس کردن تی
  • قالبیت تغییر زاویه سر تی
  • دارای الیاف درجه یک برای جذب سریع آب
  • استفاده راحت
  • بدنه محکم و سبک

قیمت : 350,000  تومان


خرید تی زمین شوی چرخشی سطل دار و سبد فلزی اسپین اند گو

خرید تی زمین شوی چرخشی دارای سطل,زمین شوی چرخشی سبد فلزی ,جدیدترین طی چرخشی سطل دار فلزی,ست سطل و طی,انواع تی زمین شوی چرخشی، کف شوی و شیشه شوی,تی چرخشی چه مارکی خوبه,قیمت سطل و زمین شوی همارا

خرید تی زمین شوی چرخشی سطل دار

خرید اسپین اند گو Spin & Go

خرید تی زمین شوی چرخشی

ویژگی های محصول

  • تی چه خیس و چه خشک، تمیز می کند،گردگیری می کند و هیچ اثری باقی نمی گذارد.

خرید تی زمین شوی چرخشی

الیاف میکروفیبر قسمت سر تی قابلیت جذب بالایی داشته و در مقابل چرک، کثیفی، لکه و مو بسیار مقاوم هستند. برای تمیز کردن هر نوع کف و سطح سفتی مناسب است. هنگامی که این الیاف خشک هستند، جنس میکرو فیبر آنها بسیار لطیف و نرم است و برای گردگیری مبلمان و سطوح بسیار ایده آل و بی نقص است.

 خرید تی زمین شوی چرخشی

طراحی مهندسی ویژه

جنس سبک ودسته باریک آلومینیومی و قابلیت تنظیم زاویه دسته تی، از آن وسیله ی پاک کننده ویژه ای می سازد. این تی بسیار سریع و مؤثر تمیز می کند.

برخی از امکانات و قابلیتها:

  •   زمین شوی سطل داراسپین اند گو Spin & Go
  •  طراحی نو و مبتکرانه با یک سیستم چرخشی خشک کن
  •  جنس میکرو فیبر آنها بسیار لطیف و نرم است
  •  گردگیری آسان مبلمان و سطوح بسیار ایده آل و بی نقص
  •  ین تی بسیار سریع و مؤثر تمیز می کند
  •  اسپین اند گو
  •  اسپین اند گو اورجینال
  •  اسپین اند گو را ارزانتر بخرید
  •  با خرید از ما همواره خدمات پس از فروش مانند تهیه سری های یدک و …عرضه می گردد.

خرید تی زمین شوی چرخشی سطل دار

قسمت سر قابل تعویض تی

می توانید از قسمت های سر مختلف برای اهداف گوناگون استفاده کنید. یکی برای اتاق خواب ها، یکی برای دستشوئی، یکی برای محوطه بیرونی خانه، یکی برای ماشین و خیلی جاهای دیگر. هر قسمت سر تی می تواند در هنگام نیاز شسته شود.

خرید تی زمین شوی چرخشی سطل دار

 

قیمت : 480,000  تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *