راز لاغری بازیگران چاق ایرانی چیست؟ روش عجیب چربی سوزی

راز لاغری بازیگران سنگین وزن در ایران مسئله مهمی است که شاید تا الان نشنیده اید، لاغری افراد معروفی مثل مهران غفوریان، بهاره رهنما، رضا داوود نژاد و باران کوثری که به طور عجیبی با اضافه وزن دست و پنجه نرم و مشکلات و سختی های بسیاری را تحمل می کردند، به همین خاطر اکثر این هنرمندان دنبال راهی بودند تا وزن خود را کاهش داده و خوش‌تیپ شوند.

امروز قصد داریم از این ماجرای لاغری بازیگران زن و مرد ایرانی پرده برداریم، رازی شگفت انگیز و جالب برای لاغری و کم کردن وزن که خیلی راحت و دست یافتنی می باشد! برای کشف راز لاغری بازیگران در عرض 30 روز در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

رمز و راز لاغری بازیگران با وزن بالا چه بود؟

مسئله‌ی چاقی و اضافه وزن یکی از دغدغه های بشر در طول تاریخ بود که این چاق بودن افراد باعث بسیاری از بیماری‌ها مثل ایست قلبی، فشار خون بالا و هزاران مشکل را شامل می شد. این موضوع بازیگران و هنرمندان را نیز در بر می‌گرفت و باعث اذیت آنها بود.

ولی در 10 سال اخیر روشی راحت و آسان برای کاهش وزن و چربی سوزی پیدا شد که خیلی از بازیگران شناخته شده ایرانی با اضافه وزن بیش از حد، از این روش برای لاغری خود استفاده کردند که این روش چیزی نبود جز کم کردن وزن با استفاده از گن لاغری !!!

بله! بازیگران مشهور ایرانی با خرید گن های لاغری و پوشیدن این گن‌ها توانستند بصورت خیلی عجیب و باورنکردنی از چاقی و اضافه وزن برای همیشه رها شوند و از لحاظ هیکل خوش خوش‌تیپ و بدنی تراشیده داشته باشند.

در ادامه مطلب انواع گن لاغری را به همراه مصاحبه با این هنرمندان و بیوگرافی بازیگران ایرانی چاق که وزنشان را با این روش کاهش داده اند را به شما معرفی می کنیم!

گن لاغری چیست و انواع مختلف آن کدام‌ها هستند؟

گن لاغری نوعی لباس زیر است که از الیاف خاصی تولید شده است که با پوشیدن آن عرق کردن در ناحیه‌ی پوشیده شده از گن اتفاق می افتد و چربی سوزی و لاغری در آن قسمت از بدن به وقوع می پیوندد.

این گن های چربی سوز را از زیر لباس برای مجالس جشن و مهمانی می توانید بپوشید که خوش فرمی خاصی به بدن شما می دهد و بیشتر سلبریتی ها و افراد مشهور از جمله بازیگران و هنرمندان ایرانی و خارجی مثل نعمیه نظام دوست ، سحر قریشی و غیره از این گن های رفع چاقی استفاده می کنند.

انواع مختلف گن های لاغری

  • گن های مخصوص شکم و پهلو مثل : گن ساعت شنی ، شکم بند هات شیپر ، کمربند اسلیم لیفت و …
  • گن های سرتاسری مثل گن MI ترک ، یکسره پادار بند دار و اسلیپ میکروفایبر
  • گن های فرم دهی باسن و ران ها
  • گن فرم دهی سینه و کتف
  • و …

بیوگرافی بازیگران سنگین وزن ایرانی و مصاحبه با آنها

در ادامه این مقاله به معرفی بازیگران زن و مرد چاق ایرانی و بیوگرافی آنها می پردازیم، همچنین مصاحبه ای درباره استفاده‌ی این هنرمندان از گن لاغری و اثربخش بودن این نوع از گن ها برایشان، انجام داده ایم که در ادامه مقاله خدمتتان بیان می کنیم.

بیوگرافی بهاره رهنما و مصاحبه با او

بهاره رهنما یکی از بازیگران زن چاق ایرانی در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی چشم به دنیا گشوده است.

او در مورد اضافه وزن خود و لاغری عجیبش با پوشیدن گن ساعت شنی اینگونه می گوید:

“همیشه از بالا بودن وزنم اذیت می‌شدم، مخصوصا از بزرگ بودن شکمم و انباشت چربی های اضافه در آن دچار کمبود اعتماد به نفش شده بودم، که یکی از دوستانم پیشنهاد استفاده از گن لاغری ساعت شنی را به من کرد و من بعد از 30روز استفاده از این محصول نزدیک 10 کیلو وزن کم کردم و بعد از 4 ماه 40کیلو از وزنم کم شد و شکمی صاف و صیقلی پیدا کردم”

بیوگرافی نعیمه نظام دوست و مصاحبه ای خاص با او

نعیمه نظام دوست بازیگر تپل ایرانی در 23 آبان ماه 1353 در شهر تهران متولد شده است.

او در مورد وزن بیش از حدش و طریقه لاغر شدنش با استفاده از گن لاغری سرتاسری اینگونه می گوید:

“متاسفانه زمانی متوجه اضافه وزنم شدم که 145 کیلو شده بودم و دنبال روشی بودم که بتوانم خیلی راحت لاغر کنم، به همین خاطر در اینترنت می گشتم که در یکی از سایت های معروف که دقیقا اسمش یادم مانده(با خنده) ایران پاتوق بود، چشم به گن چربی سوز سرتاسری افتاد که بعد از خرید و استفاده از آن بصورت شگفت انگیزی 65 کیلو در عرض 6 ماه کم کردم و از این سایت بابت این گن واقعا ممنونم”

بیوگرافی باران کوثری و مصاحبه راجب لاغری او

باران کوثری بازیگر با استعداد و زیبای زن ایرانی در تاریخ 25 مهر 1364 در شهر تهران متولد شده است.

او در مورد لاغری 21 کیلویی خود با پوشیدن شکم بند لاغری اینگونه بیان می کند:

“به دلیل بازیگری در نقش یک فوتبالیست در فیلم سینمایی عرق سرد محبور بودم 21 کیلو وزنم را در عرض 10 روز کم کنم که دخترخالم پیشنهاد بستن شکم بند لاغری را به من داد که منم فوری قبول کردم و فقط با پوشیدن این گن در 7 روز 21 کیلو وزن کاهش یافت که برای خودم باورکردنی نبود”

اگر این مقاله مورد پسندتان قرار گرفت با دوستانتان به اشتراک بگذارید و یا در وبسایت یا وبلاگتان انتشار دهید، در ضمن کامنت گذاشن و نظرتان برای ما مهم است پس در زیر می توانید به بهبود این مقاله کمک کنید.

با تشکر از مطالعه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *