خرید شیشه پاک کن مغناطیسی دوجداره برای خانه تکانی 1402

جدیدترین شیشه پاک کن آهنربایی دوجداره سال 2023

خرید شیشه پاک کن مغناطیسی دوجداره تمیز کننده شیشه های آپارتمان و ماشین، تمیز کردن پنجره های شیشه ای در عید نوروز بهترین شیشه پاککن دو طرفه آهنربایی برای شیشه ماشین در مسافرت های نوروزی و تعطیلات تابستانی

بهترین شیشه پاک کن مغناطیسی دوجداره

اتصال دو طرفه با استفاده از قابلیت مغناطیسی، دارای تیغه ی لاستیکی برای پاک کردن بهتر، کیفیت ساخت بسیار عالی و ساخته شده از مواد ABS، قابل استفاده در منازل , آپارتمان ها , ساختمان های اداری و …

سخت ترین روش برای پاک کردن شیشه های پنجره

یکی از سخت ترین کارهای نظافت در هر مکانی ، تمیز کردن شیشه ها است . چراکه شما برای تمیزی بهتر ، باید دو طرفه شیشه ها را پاک کنید و این کار مستلزم صرف زمان و انرژی بسیار زیادی می باشد . از سویی دیگر بسیاری از پنجره ها را به دلیل قرار گیری در ارتفاع ، نمی توان به صورت کامل تمیز کرد ، به خصوص سمت خارجی پنجره که دسترسی به آن بسیار دشوارتر است . برای حل این مشکل ، از بالابر ، نردبان و … استفاده می شود که این امر هم ، همیشگی و مداوم نیست .

خرید شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه

قیمت : 200,000 تومان

بهترین وسیله برای تمیز کردن شیشه پنجره

پس در نتیجه شیشه ها ، همیشه کثیف هستند و باعث آزرده خاطر شدن شما می شوند . اما این مشکل نیز قابل حل خواهد بود . تنها کافیست ، از شیشه پاک کن مغناطیسی دوجداره برای تمیز کردن شیشه ها استفاده نمایید . این شیشه پاکن ، به گونه ای طراحی شده است که به شما امکان تمیز کردن شیشه ها را با صرف کمترین زمان و انرژی می دهد . شیشه پاک کن دو طرفه مغناطیسی ، دارای دو دسته می باشد که درون هر یک از دسته ها یک آهن ربای بسیار قوی قرار دارد .

خرید شیشه پاک کن

نحوه کارکرد شیشه پاک کن دوجداره

دسته های شیشه پاکن مغناطیسی دو طرفه، در دو طرف شیشه قرار می گیرند و یکدیگر را جذب می کنند . این امر باعث می شود شیشه پاکن ها بر روی شیشه به حالت ثابت در آیند . حال شما می توانید شیشه پاکن را بر روی سطح شیشه به حرکت در آورید ، خواهید دید که متناسب با حرکت دست شما ، دسته دیگر شیشه پاکن نیز در آن طرف شیشه به حرکت در می آید . به همین سادگی شما می توانید همزمان دو طرف شیشه را با حداقل زحمت ، تمیز کنید .

خرید شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفهخرید شیشه پاک کن

برای پاک کردن شیشه آپارتمان چیکار کنم؟

راهی هوشمندانه برای پاک کردن پنجره ها برای آنها که پاکیزگی را دوست دارند

شیشه پاک کن جادویی دوجداره مغناطیسی ویندو ویزارد طوری طراحی شده است که سطح بیرون پنجره را نیز بطور همزمان با داخل پنجره تمیز کند در حالیکه شما داخل منزل هستید

دیگر نگران پاک کردن شیشه های منزل و محل کار خود نباشید

سطح شیشه پاکن ها ، دارای یک ابر ، برای شست و شو و یک تیغه پلاستیکی برای آبگیری و پاک کردن شیشه می باشد . این ابر به صورت چسبی بر روی دسته ها قرار گرفته و شما در صورت نیاز می توانید آن را تعویض کنید . برای استفاده راحت تر از شیشه پاک کن دو طرفه ، باید به نحوه حرکت دسته ها دقت داشته باشید که البته حرکت های صحیح به صورت تصویری بر روی جعبه محصول برای شما به نمایش در آمده اند و شما می توانید به سادگی سطح شیشه را شست و شو و در نهایت آبگیری و پاک نمایید .

خرید شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه

بر روی یکی از دسته ها ، دستگیره ای قرار گرفته است که به شما این امکان را می دهد تا ساده تر آن را به حرکت در آورید و بر روی دسته دیگر این شیشه پاکن مغناطیسی ، یک بند تعبیه شده که در انتهای آن یک حلقه قرار دارد . این بند جهت ایمنی هر چه بیشتر ، بر روی شیشه پاکن قرار گرفته و شما می توانید در حین کار و برای جلوگیری از افتادن دسته خارجی به پایین ، حلقه بند را درون یکی از انگشتان خود قرار دهید و یا اینکه آن را به جایی متصل کنید ، تا در صورت جدا شدن شیشه پاکن ، به هر دلیلی ، از افتادن دسته به پایین ، جلوگیری کنید .

خرید شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه

با استفاده از شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه ، تنها کافیست یک طرف شیشه را پاک کنید و در نهایت خواهید دید که دو طرف شیشه پنجره شما تمیز شده است . از این محصول می توانید برای انواع شیشه ها ، نظیر پنجره ، آکواریوم ، ویترین ها و … استفاده نمایید . استفاده از شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه ، نیازی به صرف زمان و انرژی زیاد ندارد و در نهایت ، شما فقط یک طرف شیشه را پاک می کنید ولی درواقع دو طرف شیشه را تمیز خواهید کرد .

خرید شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه

ویژگی های شیشه پاک کن مغناطیسی دوجداره

  • طراحی نوین و بسیار کارآمد
  • دارای دو دسته (دو طرفه)
  • دارای آهنربای بسیار قوی
  • دارای بند نگهدارنده ، جهت ایمنی بیشتر
  • دارای تیغه پلاستیکی جهت آبگیری و پاک کردن
  • دارای پوشش ابری جهت شست و شو ، با قابلیت تعویض
  • صرفه جویی در زمان و انرژی
  • قابل استفاده برای پنجره ، آکواریوم ، شیشه ویترین و …

خرید شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه

خرید شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه

اقلام شیشه پاک کن مغناطیسی دوجداره

اتصال دوطرفه
کیفیت ساخت بسیار عالی
کوچک و کاربردی
ساخته شده از مواد ABS
استفاده از ویژگی مغناطیسی 
آهن ربای بسیار قوی
دارای لایه کتانی برای استفاده از مواد شوینده
تیغه پلاستیکی برای پاک کردن موثر
بند محافظ جهت جلوگیری از سقوط دستگیره بیرونی
مناسب پنجره آپارتمانها، ساختمانهای اداری، انواع شیشه های بزرگ، ویترین ها، اکواریوم و …
بدون نیاز به خم شدن (بی خطر)
طول بندمحافظ 130 cm
وزن: 430 gr

خرید شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه خرید شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه

قیمت : 200,000  تومان

خرید شیشه پاک کن مغناطیسی دوجداره VK

بهترین گجتی که تا به امروز برای رفع نواقص و سختی های شیشه پاک کن ها ساخته شده است، قطعا این شیشه پاک کن مغناطیسی می باشد

این گجت معجزه آسا به طرز شگفت آوری تمامی مشکلات شیشه پاک کن های قدیمی اعم از سختی پاک کردن شیشه های یک یا دو جداره،به خوبی پاک نشدن شیشه های ضخیم و ارتفاع بسیار زیاد شیشه های ساختمان ها و برج ها و … به راحتی برطرف کرده است.

قیمت : 390,000 تومان

بهترین شیشه پاک کن دوجداره مغناطیسی

این شیشه پاک کن بی نظیر قابلیت تمیز کردن بی نقص شیشه های یک، دو و یا چند جداره را دارد

ویژگی فوق العاده منحصر به فرد این شیشه پاک ،پاک کردن همزمان دوطرف یک شیشه می باشد

.به این صورت که مطابق با پاک کردن یک طرف شیشه،طرف دیگر نیز به طور کامل پاک میگردد

ویژگی های شیشه تمیز کن دو جداره مغناطیسی

دارای آهنربای سوپر مگنت نئودیمیوم

از جنس مواد درجه یک و مقاومABS

اسفنج فوق العاده مخصوص .

طراحی خاص پاک کننده شیشه دوجداره

طراحی ارگونومیک دسته این شیشه پاک کن و شکل خود محصول باعث شده است علاوه بر راحت و آسان شدن پاک کردن شیشه ها میتوانید از تمیزی گوشه ی شیشه ها مطمئن باشید.

اسفنج های این شیشه پاک کن به گونه ای می باشد که کاملا برای اینکار تخصصی هستند و از طرفی باتوجه به مزیت ها و ویژگی های خارق العاده این شیشه پاک کن دیگر نیاز نیست نگران تمیزی ساختمان ها و برج های بلند باشید و فقط کافی است هرزمان که نیاز بود بدون نیاز به افراد متخصص و تجهیزات تخصصی زیاد اقدام کنید.


قیمت : 390,000 تومان


آبگریز و ضد آب شیشه ی خودرو aquapel دو عددی

 

آبگریز شیشه خودرو aquapel در واقع وسیله ای است که برای افزایش وضوح شیشه ی اتوموبیل ،درب های شیشه ای حمام ،تجهیزات دریایی و … استفاده می شود و در واقع این آبگریز نوعی پیوند شیمیایی با شیشه تشکیل میدهد که باعث دفع بیشتر آب و سر خوردن قطرات آب روی شیشه و افزایش دید تا 35% میشود و بر خلاف اسپری های آب نمک و سایر تجهیزات بر پایه ی سیلیکون، با یک بار استفاده تا 6 ماه شیشه ی خود را در برابر تاری ،کثیفی و عدم وضوح و شفافیت بیمه کنید.

 

 

درمقیاس میکروسکوپی معمولا بر روی سطح شیشه ها خلل و فرج ریزی وجود دارد که با توجه به آلوه شدن هوا ، ذرات گرد و غبار و دوده های چرب به مرور زمان جذب شیشه ی اتوموبیل می شوند که بطور حتم با شوینده های قوی نیز از روی شیشه پاک نمی شوند و شیشه جذابیت و شفافیت خود را از دست می دهد.شما می توانید برای حفظ و جلوگیری از کثیف شدن انواع شیشه ها در مناطق مختلف کشور با شرایط جوی مختلف از این آبگریز aquapel استفاده کرده و دید راننده و همینطور سایر شیشه های اتوموبیل را بخوص در روزهای بارانی و طوفانی افزایش دهید و با خیال راحت و ایمن رانندگی کنید.

 

 

این پوشش موجب می شود که زاویه تماس قطره آب با سطح افزایش یابد .وقتی این زاویه کم باشد قطره می تواند به صورت نیمکره در آمده و به نوعی سطح را خیس کند اما با افزایش این زاویه ، قطره شباهت زیادی به یک توپ پیدا کرده و حتی می تواند روی سطح به حرکت در آید . در این حالت سطح توسط قطره خیس نمی شود و قطره به جای جذب شدن، به روی سطح می لغزد.

 

 

ویژگی های قطره ضد آب شیشه خودرو

  • غلتیدن قطرات کاملاً کروی آب ‏(‏یا باران‏)‏ روی سطح
  • شسته شدن آلودگی‌ها از روی شیشه
  • عدم از بین رفتن شفافیت شیشه بعد از اعمال پوشش
  • شفاف ماندن شیشه تا مدت طولانی 6 ماه
  • کاربرد و اجرای آسان بر روی شیشه
  • جلوگیری از سایش و خوردگی شیشه در برابر بارانهای اسیدی
  • عدم نیاز به برف پاک کن خودرو در روزهای بارانی
  • افزایش وضوح تصویر تا35%
  • خاصیت خود تمیز شوندگی با باران و باد

 

قیمت : 55,000  تومان
شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه چیست

شیشه پاک کن جادویی مغناطیسی ویندو ویزارد طوری طراحی شده است که سطح بیرون پنجره را نیز بطور همزمان با داخل پنجره تمیز کند در حالیکه شما داخل منزل هستید .

ویژگی های شیشه پاک کن مغناطیسی چیست

دارای دو دسته (دو طرفه)
دارای آهنربای بسیار قوی
دارای بند نگهدارنده ، جهت ایمنی بیشتر
دارای تیغه پلاستیکی جهت آبگیری و پاک کردن
دارای پوشش ابری جهت شست و شو ، با قابلیت تعویض
صرفه جویی در زمان و انرژی
قابل استفاده برای پنجره ، آکواریوم ، شیشه ویترین و حتی شیشه خودرو

دیدگاهی در “خرید شیشه پاک کن مغناطیسی دوجداره برای خانه تکانی 1402

  1. سلام این تیغه شیشه پاک کن برای پنجره های دوجداره هست،،، چگونه میتونم سفارش بدم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *